Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-03 21:58
Mijn Htc Raphael was een prima toestel,het beschikte over een fatsoenlijke camera met flashlight, een toetsenbord en tegenwoordig ook de mogelijkheid om met enige moeite in Android te werken. Nu zag ik laatst echter een nieuwe update van de EnergyRom en deze wou ik graag installeren. Dit had ik al vele malen gedaan op dit toestel dus ik verwachtte geen problemen.. het enige probleem was achteraf dat het maandagochtend was. Per ongeluk had ik de CDMA versie geupdated ipv de GSM versie. De telefoon wou niet meer booten (uiteraard). Ik had echter nog niet door dat het niet werkte omdat ik de verkeerde versie geupload had en ging nog verder met het bricken van mijn toestel. Na de Stock SPL weer terug op de telefoon te hebben gezet wou de telefoon geen enkele update uitvoeren. Steeds als ik deze start blijft die op 0 procent staan totdat die uiteindelijk een 262 error geeft. Ik heb alles al geprobeerd, maar niets werkt echt. Heeft er iemand voor mij misschien nog een laatste mogelijkheid? Ik heb ook al een topic op xda geopend maar daar is niks bruikbaars uitgekomen. Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=781836