Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386204

Topicstarter
Beste Tweakers Community,

Ik wil een nieuwe gsm kopen, en zou graag jullie advies hebben over mijn keuze.
Op dit moment wil ik een toestel dat goed is voor zakelijk gebruik (vooral email), maar deep inside ben ik nog steeds een jongetje dat van apps/gadgets/etc houdt.
Aan de ene kant ben ik zeer geinteresseerd in de Nokia E72, maar aan de andere kant ben ik wel erg onder de indruk van de HTC Legend en Desire. Maar hier twijfel ik dan weer over de prijs...
Hieronder vat ik een beetje de plus en min zoals ik het zie. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie je mening en advies zouden kunnen geven.

Nokia E72:

Plus: fysiek toetsenbord; goede batterij; duidelijke interface voor email etc.; prijs
Min: minder interessant, verouderd OS; minder "fun"; grafisch niets bijzonders; geen touch screen; verouderd model?

HTC

Plus: mooi, speels toestel; veel mogelijkheden
Min: slechte batterij; geen fysiek toetsenbord; prijs

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-05 20:24
Ik heb zelf een HTC Legend gehad en moest noodgedwongen overstappen op een E52. Deze is best vergelijkbaar met de E72, op het toetsenbord na.

Ikzelf zit nu ook weer te kijken voor een Androidtoestel. Het werkt veel prettiger en je hebt een groter scherm. Ook heeft het vele apps waardoor het eigenlijk overal geschikt voor is. De Desire zou mijn keuze zijn, omdat het een beter toestel is en niet veel duurder is.