Mijn laptop scherm is plotseling gekrompen. Het beeldscherm is ongeveer 1/3 kleiner geworden in de lengte. Dit 1/3 bestaat nu uit een zwarte rand. Ik heb geprobeerd om mijn video driver aan te passen en te vernieuwen, maar helaas wil dit het probleem niet oplossen. Wie kan mij helpen?
Heb je dit probleem ook gedurende de post en in de bios? Als dat het geval is dan ligt het in elk geval niet aan de videodriver.
Ik kan de resolutie van mijn beeldscherm niet groter maken dan 1024 x 768.DukeBox schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Specs ? Lijkt mij een resolutie probleem.
Ik kan in de bios niets vinden omtrent de instellingen van het beeldscherm. Waar moet ik precies naar zoeken?Terw_Dan schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Heb je dit probleem ook gedurende de post en in de bios? Als dat het geval is dan ligt het in elk geval niet aan de videodriver.
En welke resolutie is het normaal?
En je moet nergens naar zoeken, je moet kijken of het beeld dan wel het hele scherm vult.
En je moet nergens naar zoeken, je moet kijken of het beeld dan wel het hele scherm vult.
[ Voor 57% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2010 21:39 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je moet nergens naar zoeken, je moet gewoon kijken of je daar hetzelfde probleem hebt.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:38:
[...]
Ik kan in de bios niets vinden omtrent de instellingen van het beeldscherm. Waar moet ik precies naar zoeken?
Ik denk dat het belangrijk is als je eerst eens op deze vraag antwoord want wanneer je bij de post van je bios al een zwarte balk ziet dan is er hardwarematig iets aan de hand.Terw_Dan schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Klopt, de bios vertoont ook een zwarte rand aan de zijkant. Dus mijn videokaart is waarschijnlijk stuk?Roel1966 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:57:
[...]
Ik denk dat het belangrijk is als je eerst eens op deze vraag antwoord want wanneer je bij de post van je bios al een zwarte balk ziet dan is er hardwarematig iets aan de hand.
Of de videokaart, of de monitor. Heb je al een externe monitor geprobeerd?
In de bios wordt er nog geen driver oid geladen, dus als je daar al gezeik hebt dan kun je drivers in elk geval uitsluiten.
In de bios wordt er nog geen driver oid geladen, dus als je daar al gezeik hebt dan kun je drivers in elk geval uitsluiten.
Pagina: 1