Toon posts:

zwarte rand naast laptop beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop scherm is plotseling gekrompen. Het beeldscherm is ongeveer 1/3 kleiner geworden in de lengte. Dit 1/3 bestaat nu uit een zwarte rand. Ik heb geprobeerd om mijn video driver aan te passen en te vernieuwen, maar helaas wil dit het probleem niet oplossen. Wie kan mij helpen?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Specs ? Lijkt mij een resolutie probleem.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je dit probleem ook gedurende de post en in de bios? Als dat het geval is dan ligt het in elk geval niet aan de videodriver.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Specs ? Lijkt mij een resolutie probleem.
Ik kan de resolutie van mijn beeldscherm niet groter maken dan 1024 x 768.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Heb je dit probleem ook gedurende de post en in de bios? Als dat het geval is dan ligt het in elk geval niet aan de videodriver.
Ik kan in de bios niets vinden omtrent de instellingen van het beeldscherm. Waar moet ik precies naar zoeken?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En welke resolutie is het normaal?

En je moet nergens naar zoeken, je moet kijken of het beeld dan wel het hele scherm vult.

[ Voor 57% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2010 21:39 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:38:
[...]

Ik kan in de bios niets vinden omtrent de instellingen van het beeldscherm. Waar moet ik precies naar zoeken?
Je moet nergens naar zoeken, je moet gewoon kijken of je daar hetzelfde probleem hebt.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Ik denk dat het belangrijk is als je eerst eens op deze vraag antwoord want wanneer je bij de post van je bios al een zwarte balk ziet dan is er hardwarematig iets aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Roel1966 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:57:
[...]

Ik denk dat het belangrijk is als je eerst eens op deze vraag antwoord want wanneer je bij de post van je bios al een zwarte balk ziet dan is er hardwarematig iets aan de hand.
Klopt, de bios vertoont ook een zwarte rand aan de zijkant. Dus mijn videokaart is waarschijnlijk stuk?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Of de videokaart, of de monitor. Heb je al een externe monitor geprobeerd?
In de bios wordt er nog geen driver oid geladen, dus als je daar al gezeik hebt dan kun je drivers in elk geval uitsluiten.
Pagina: 1