Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik had windows 7 opnieuw moeten installeren omdat mijn computer nergens op reageerde kon geen programma's installeren en ook het systeem hersteld deed het niet meer.
als ik systeem hersel wilden uitvoeren bleek dat de file niet bestond :?
ik kon er ook niet achter komen hoe ik via de bios de hd kon formateren en dus opnieuw windows kon installeren, ik heb toen de hd er uitgehaalt en via mijn computer de hd geformateerd( draait op xp)
nadat ik mijn hd had geformateerd en recovery ook heb ik hem weer terug geplaatst in mijn dell
windows 7 weer geinstallerd van het recovery cd'tje( die dell standaard mee levert) en alle driver weer geinstalleerd.
maar toen ik de driver voor mijn wlan kaart wilden gaan installeren gaf deze een fout melding, namelijk dat er geen compatible hardware is gevonden dus werd de installatie geanuleerd. ik heb diversen driven proberen te installen ook van een ander vostro 3500 met dezelfde wlan kaart.

heeft mischien iemand een idee hoe dit kan verholpen worden?

ter informatie:
de interverbinding doet het wel gewoon
ik heb ook diversen updates van win7 geinstalleerd.
alle andere functie van de laptop doen het gewoon weer goed naar recovery van win7
behalve de wlan kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het is een Dell, tik gewoon de service tag in op de site en download de juiste drivers?

[ Voor 31% gewijzigd door CodeCaster op 05-12-2010 20:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Moet je die Wifi kaart niet eerst aanzetten met een knopje op het toetsenbord? Zo werkt het bij de meeste laptops die ik ken. Als hij uitstaat, zal hij ook geen driver willen installeren.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:17:
Het is een Dell, tik gewoon de service tag in op de site en download de juiste drivers?
ik heb al op de dell site gezocht naar driver en ik zal deze proberen te instaleren

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:17:
Moet je die Wifi kaart niet eerst aanzetten met een knopje op het toetsenbord? Zo werkt het bij de meeste laptops die ik ken. Als hij uitstaat, zal hij ook geen driver willen installeren.
nee dan zal deze het zeker niet doen, maar die stond gewoon aan dus dat is het probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de drivers van codeCaster geinstallerd maar ik heb nog steed geen wifi dus het is niet verholpen
iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:40

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:48:
ik heb de drivers van codeCaster geinstallerd maar ik heb nog steed geen wifi dus het is niet verholpen
iemand nog ideeen?
En heb je ook op basis van je service tag gekeken of daar de juiste drivers beschikbaar zijn.
Dell heeft nog al een de gewoonte om binnen een laptop serie meerdere type nerwerkkaarten te gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuut-Tuut schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:59:
[...]

En heb je ook op basis van je service tag gekeken of daar de juiste drivers beschikbaar zijn.
Dell heeft nog al een de gewoonte om binnen een laptop serie meerdere type nerwerkkaarten te gebruiken,
ja daar heb naar gekeken toen ik deze opende om mijn hd te fomateren en heb ook die driver proberen te installeren naar het type nummer van de wlan kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is 'ie niet toevallig een keer voor reparatie geweest? Andere netwerkkaart gehad misschien? Schroef het ding eens open en ga op dat typenummer zoeken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:45:
Is 'ie niet toevallig een keer voor reparatie geweest? Andere netwerkkaart gehad misschien? Schroef het ding eens open en ga op dat typenummer zoeken.
nee nooit altijd goed gewerkt en dat typenummer heb ik al naar gezocht maar ikga er morgen mee verder
Pagina: 1