Toon posts:

Geforce 1 DDR peltier/Water coolen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds dat ik een duron heb gekocht hier nog een 72watt peltier liggen. Mijn geforce 1 ddr is al watergekoeld. Zou het slim zijn om er ook nog een peltier op te gooien zodat ik in geforce 2 snelheden kom?

Ook ga ik van een oude coolermaster slot 1 cooler nog ramsinks maken. Hoe moet ik deze vast plakken?

eigenlijk madonion z'n schuld dat ik op dit id komt! >:)

Ow kan een moderator dit topic misschien ff verplaatsen naar overclocken??

Past hier toch niet zo@!

Verwijderd

Op woensdag 14 maart 2001 18:54 schreef Snap het volgende:
Hoi,

Ik heb sinds dat ik een duron heb gekocht hier nog een 72watt peltier liggen. Mijn geforce 1 ddr is al watergekoeld. Zou het slim zijn om er ook nog een peltier op te gooien zodat ik in geforce 2 snelheden kom?

Ook ga ik van een oude coolermaster slot 1 cooler nog ramsinks maken. Hoe moet ik deze vast plakken?

Past hier toch niet zo@!
zet hier een 182 watt op dan krijg je ijs op je kaart :D

Verwijderd

Op woensdag 14 maart 2001 18:54 schreef Snap het volgende:
Hoi,

Past hier toch niet zo@!
die ramsinks kan je wel vastzetten met Artic Silver Thermal Adhesive
ik zou wel oppassen met dat adhesive spul, want het laat heel moeilijk los (is ook de bedoeling trouwens :P ), hier een link waar wat meer info staat met wat tips

http://www.arcticsilver.com/adhesive_instructions.htm

Verwijderd

moved V&B >> OCM