Ey!! Macarena \o/
[google=Beste gratis antivirus] (let op de spelfaut in je topic titel)
Best Free Antivirus Software
Volgende keer graag zelf zoeken...
[ Voor 43% gewijzigd door leuk_he op 05-12-2010 18:27 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
[ Voor 11% gewijzigd door iisschots op 05-12-2010 18:46 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ik denk dat je de verkeerde link geeft?iisschots schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:31:
Wanneer je hier op GoT een topic opent verwachten we dat je eerst zelf onderzoek doet. Er zijn al een aantal goede links gegeven. Ik stel voor dat je dat goed nakijkt en voordat je weer een reactie plaatst het volgende doorleest: http://wikileaks.ch/mirrors.html
Spamiisschots schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:31:
Wanneer je hier op GoT een topic opent verwachten we dat je eerst zelf onderzoek doet. Er zijn al een aantal goede links gegeven. Ik stel voor dat je dat goed nakijkt en voordat je weer een reactie plaatst het volgende doorleest: http://wikileaks.ch/mirrors.html
Antivir is wel goed inderdaad.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heeft ook een gaming mode waarbij hij geen warnings geeft behalve als ze met de game te maken hebben.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Heeft echt bijna geen resources nodig, vraagt nooit of ik wil scannen en controleert mijn pc erg goed.
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar persoonlijk gaat het tot nu toe erg goed, dus ik ben tevreden.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Heb je nog niets anders geprobeerd dan AVG? Je kunt natuurlijk gewoon die eraf halen en Microsoft Security Essentials bijvoorbeeld installeren.. Gewoon proberen en kijken wat je er van vindt. Lijkt mij.
Virusscanners veranderen toch wel vrij veel in je systeem. Ik zou er niet zo even 10 installeren om te proberen of ze goed zijn omdat er vaak toch wel resten achterblijven.rscheper schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:01:
Lastig te zeggen volgens, wat de "beste" virusscanner is..
Heb je nog niets anders geprobeerd dan AVG? Je kunt natuurlijk gewoon die eraf halen en Microsoft Security Essentials bijvoorbeeld installeren.. Gewoon proberen en kijken wat je er van vindt. Lijkt mij.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hij gaat op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()