• klootwyk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08
Hi,

ik wil eventueel een nieuw TV kopen, maar ben beperkt tot TV's met een matte bezel en mat scherm.
1080p/24p en 42-47" formaat.
Op de diverse vergelijkingssites en die van de fabrikanten kom je er vaak niet echt achter wat de afwerking van de schermen is. Zonder direct naar de MediaMarkt te hoeven rijden, zijn er hier ongetwijfeld mensen die een rijtje met TV's kan opsommen die aan deze eisen voldoen? :)

bvd

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Deze zijn mat, rest van de filters mag je zelf goedzetten; )

[ Voor 10% gewijzigd door RaZ op 05-12-2010 16:47 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Het gaat hem ook om de bezel, niet alleen om het scherm.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Er staan op de pricewatch ook plaatjes. Als je de filters verder tweaked, kan je zelf al een heel eind komen natuurlijk.

Ey!! Macarena \o/

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Naar mijn weten zijn er zowieso heel weinig tv's die een glimmend scherm hebben. Er zijn wel veel tv's met een glimmende bezel

• klootwyk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08
Vandaag toch maar even bij de MediaMarkt wezen kijken.
Vrijwel alles piano lak zwarte bezel. Uitzonderingen waren enkele modellen van Philips, een 50" plasma van Samsung en een Panasonic model.
En als je vervolgens bij de Philipsen kijkt als het scherm uit staat, valt me op dat het panel zelf veel meer reflectie geeft dan de TV die ik nu heb. (Sony KDL-40W2000)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-02 20:44

M2M

medicijnman

De trend is in ieder geval overduidelijk pianolak zwart. En zoals de geschiedenis ons leert, zul je heel hard je best moeten doen om een andere kleur te vinden.
Vroeger, toen alles zilver was, waren er ook geen andere TV's te vinden, dan die lelijke zilveren dingen. Ik ben eigenlijk allang blij dat dat niet is blijven hangen.

-_-

Pagina: 1