Pc sluit steeds af...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Hey,

Ik zat zojuist te werken aan mijn profielwerkstuk, toen mijn computer opeens na 1 à 2 seconde zwart beeld te hebben gegeven uitviel. Ik denk balen, kan gebeuren. Ik start pctje weer op, open herstelde versie van m'n profielwerkstuk en ik ga weer verder. Nog geen 2 minuten later gebeurt hetzelfde. Deze keer heb ik de CPU temperaturen in de gaten gehouden, maar die kwam niet hoger dan 60C... Weet iemand wat e aan de hand is? Ik heb Windows 7 32-bits. Momenteel doe ik huplprogramma windows geheugencontrole, maar eens kijken wat daar uit komt... Ik denk dat alles in orde is, maar je weet het maar nooit. Heeft iemand een oplossing?

Windows 7 32-bit
Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.00GHz
2.0GB Dual-Channel DDR2 @ 332MHz
Foxconn 945 7MD Series

da's mijn pc..'

---> zojuist pc opgestart, geheugencontrole was gewoon goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Beatboxx op 05-12-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan er meldingen/waarschuwingen/errors in de event viewer?

Toevallig onlangs nieuwe hardware erin geprikt en kan je voeding het nu niet meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Ik heb recent geen nieuwe hardware geplaatst, nee. Mijn cpu was overgeclockt(niet veel) maar ik heb m weer op fabrieksinstellingen gezet en dat helpt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:17
Dit lijkt toch een warmteprobleem, omdat hij meteen na een herstart weer uitvalt. Als je een half uurtje wacht kun je dan wel een tijdje werken?

Mocht dit inderdaad zo zijn dan zou ik het koelblok/ventilatror van de processor eens inspecteren want 60 graden is voor gewoon desktopwerk wel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Ja, ik weet dat het hoog is, maar ik ga geen nieuwe cooler kopen, aangezien ik binnenkort toch een nieuwe pc aanschaf. Hij draait nu op 53 graden. Van temperaturen <60 graden sluit een computer niet af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Staat er een temperatuurbeveiliging in je BIOS ingesteld? Zo ja op welke temperatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:18:
Staan er meldingen/waarschuwingen/errors in de event viewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem! dit is bij mij gekomen sinds ik Windows 7 64bit heb..
Dacht eerst dat het aan mn 8800 ultra lag, dus een nieuwe videokaart besteld.. ging 2 weken goed en nu begint het weer! help

nog meer mensen met dit probleem? (heb al een nieuwe installatie van windows geprobeerd, maar maakt geen verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welk probleem?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1