Hallo,
Ik heb een probleem met Battlefield 2 op Windows Vista Ultimate SP1. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar ik heb helaas nog geen passende oplossing kunnen vinden.
Het probleem zit hem in de multiplayer. Wanneer ik een server wil joinen dan freezed de game en doet dus niets meer. Heel af en toe springt hij na lang wachten terug naar de desktop en krijg ik een foutmelding: "memory.dll: thread 4044 is deallocating main thread memory". De singleplayer draait gewoon goed. Alle graphic dingen staan op High. Het gekke is ook dat wanneer ik een server aan klik, dat ook de spelerslijst niet wordt geladen. Maar in een server waar één persoon is, dan weer wel.
Na eerder onderzoek heb ik het al geprobeerd met lage specs.
Nieuwste driver van mijn videokaart heb ik geprobeerd.
Als administrator uitvoeren staat aan.
Windows XP compatible geprobeerd.
Punkbuster is ook up-to-date.
Nieuwste patch op dit moment (1.5) geïnstalleerd.
Is er iemand bekend met dit probleem?
Hier nog mijn systeem specs:
Processor: Intel Core 2 Quad 2.4ghz
Ram: 4gb
Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GTS
Over het algemeen krijg ik alles onder Vista wel draaiend met wat gepiel. Maar nu heb ik geen flauw idee meer.
Ik heb een probleem met Battlefield 2 op Windows Vista Ultimate SP1. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar ik heb helaas nog geen passende oplossing kunnen vinden.
Het probleem zit hem in de multiplayer. Wanneer ik een server wil joinen dan freezed de game en doet dus niets meer. Heel af en toe springt hij na lang wachten terug naar de desktop en krijg ik een foutmelding: "memory.dll: thread 4044 is deallocating main thread memory". De singleplayer draait gewoon goed. Alle graphic dingen staan op High. Het gekke is ook dat wanneer ik een server aan klik, dat ook de spelerslijst niet wordt geladen. Maar in een server waar één persoon is, dan weer wel.
Na eerder onderzoek heb ik het al geprobeerd met lage specs.
Nieuwste driver van mijn videokaart heb ik geprobeerd.
Als administrator uitvoeren staat aan.
Windows XP compatible geprobeerd.
Punkbuster is ook up-to-date.
Nieuwste patch op dit moment (1.5) geïnstalleerd.
Is er iemand bekend met dit probleem?
Hier nog mijn systeem specs:
Processor: Intel Core 2 Quad 2.4ghz
Ram: 4gb
Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GTS
Over het algemeen krijg ik alles onder Vista wel draaiend met wat gepiel. Maar nu heb ik geen flauw idee meer.