Ik zit met het volgende probleem en waarschijnlijk is het heel eenvoudig op te lossen
Ben nu bezig met een flashanimatie voor kerst.
De vallende sneeuw is een actionscript welke al op de eerste frame wordt gestart.
nu heb ik een nieuwe layer gemaakt en wil daar een motiontween in neerzetten.
In dit geval heb ik even gekozen voor een vallende ster.
Ik kan de knop indrukken die de tween start, maar op dat moment veranderd de achtergrond
Deze krijg de kleur van de stage aangegeven bij de tween. (wit) Zodra de tween is afgehandeld schiet hij weer terug naar de originele achtergrond. Ik wil graag altijd de originele achtergrond aanhouden.
Nu heb ik al een aantal dingen uitgezocht maar hier kom ik niet uit.
- De stage kan ik niet aanpassen of doorzichting maken
- Ik heb in de gepublishte html ook al eens aangegeven dat de background transparent moet worden.
Je kan het versimpelde voorbeeld vinden op
http://bit.ly/dQ7bQp
Het probleem laat zich dus zien als je de ster in de rechterhoek drukt
In het voorbeeld valt de sneeuw op dit moment niet maar dat kan ik zelf nog oplossen.
Ben nu bezig met een flashanimatie voor kerst.
De vallende sneeuw is een actionscript welke al op de eerste frame wordt gestart.
nu heb ik een nieuwe layer gemaakt en wil daar een motiontween in neerzetten.
In dit geval heb ik even gekozen voor een vallende ster.
Ik kan de knop indrukken die de tween start, maar op dat moment veranderd de achtergrond
Deze krijg de kleur van de stage aangegeven bij de tween. (wit) Zodra de tween is afgehandeld schiet hij weer terug naar de originele achtergrond. Ik wil graag altijd de originele achtergrond aanhouden.
Nu heb ik al een aantal dingen uitgezocht maar hier kom ik niet uit.
- De stage kan ik niet aanpassen of doorzichting maken
- Ik heb in de gepublishte html ook al eens aangegeven dat de background transparent moet worden.
Je kan het versimpelde voorbeeld vinden op
http://bit.ly/dQ7bQp
Het probleem laat zich dus zien als je de ster in de rechterhoek drukt
In het voorbeeld valt de sneeuw op dit moment niet maar dat kan ik zelf nog oplossen.