Ik speel nu momenteel Need for Speed hot pursuit. Mijn pc zit ook aangesloten op mijn Samsung 32 inch voor films, nu zou ik graag ook NFS HP op de TV spelen, maar andere games en het gewone werk blijven op mijn PC monitor die primair staat ingesteld. Nu kan ik wel telkens mijn primaire monitor veranderen, maar dit is zo omslachtig en mijn icoontjes veranderen dan ook van plaats(tv heeft lagere resolutie dan mn monitor). Iemand een idee?
Ultramon installeren. Ik heb hiervoor twee profielen ingesteld.
Opstelling 1: Linker scherm primair(startbalk+Games), rechter scherm secundair
Opstelling 2: Linker scherm secundair, rechter scherm(startbalk+games) primair.
Hiervoor heb ik gekozen omdat het op linker scherm ook soms een Xbox 360 op zit aangesloten(iets van vrouw in in huis die de tv kidnapt) en mijn home server.
Dit lost het probleem van Desktop icoontjes nog niet op denk ik. Op mijn Desktop staat eigenlijk alleen de prullenbak
Maar wie weet onthoudt Ultramon dit wel, er zit ook een optie in om desktop locaties te kunnen bewaren en terug te zetten.
Opstelling 1: Linker scherm primair(startbalk+Games), rechter scherm secundair
Opstelling 2: Linker scherm secundair, rechter scherm(startbalk+games) primair.
Hiervoor heb ik gekozen omdat het op linker scherm ook soms een Xbox 360 op zit aangesloten(iets van vrouw in in huis die de tv kidnapt) en mijn home server.
Dit lost het probleem van Desktop icoontjes nog niet op denk ik. Op mijn Desktop staat eigenlijk alleen de prullenbak
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ahja zover had ik nog niet gedacht, ik maakte al gebruik van Ultramon. Het is inderdaad al stukken beter en die icoontjes, ahja daar valt mee te leven:p