Spacer erop waardeloos

Pagina: 1
Acties:

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Ik heb een koperen spacer gekocht. Toen ik die er gisteren tussen zette begon het systeem te hangen tijdens het booten enzo.. Nu kwam ik er zomaar achter dat de cooler (super orb) dus niet goed contact maakte met de core, terwijl deze er wel goed op zat.

Ik wil dat ding er eigenlijk wel tussen hebben, core begon al te splinteren :(((

Wie kan me even een paar tips geven waar ik op moet letten.

Tenx

D3x

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

Ben je meschien niet telaat met die spacer? Je zegt zelf al dat je core splinterd. Meschien heeft je core net een klap gehad, toen je je orb eraf hebt gehaald. Die klap hoeft niet hard zijn geweest, maar net hard genoeg om de zwake splinter delen ff de genade klap te geven.

suc6.

[edit]
Waarom geeft ie in de index niet aan dat er een replay is:?

Verwijderd

Heb je wel koelpasta (arctic silver II) tussen de core en de koeler zitten dat kan heel veel schelen in zo'n situatie, maar mijn copper spacer (ned-cool) is iig wel goed, want de temp zakte 2-3 graden met een alpha pal 6035 met een Y.S. Tech fan erop dus misschien heb je een PIII spacer gekocht ofzo? ;)

Verwijderd

uhm...

het gaat hier toch niet om een pentium lijkt mij :)
.
maar als je even zoekt kan je ook lezen dat een superorb en spacer niet samen gaan, aangezien er al een 'randje' op een superorb zit.. deze moet je er dan afslijpen oid :9 (krijg je al zin??)

En Arctic 2 en copper spacer mocht toch ook niet of ben ik nou dement aant worden :?

Verwijderd

Als je core al kapot is moet je gewoon ff terug naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, want AMD vervangt die dingen gewoon en je kan dus gewoon een andere claimen. :P

Verwijderd

Gewoon een andere koeler kopen dus.
GEEN ORB.
Dat werkt vaak niet met een spacer.
(mmhh een Zalman5000 ook niet.. ;) )

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Als je eerst even gevraagd had hier of de search had gebruikt had het je veel ellende kunnen besparen, in elk topic over een superorb staat wel dat een spacer en een superorb no-go is.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 00:49 schreef haashaashaas het volgende:
Als je core al kapot is moet je gewoon ff terug naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, want AMD vervangt die dingen gewoon en je kan dus gewoon een andere claimen. :P
Jij hebt zeker recentelijk geen amd gekocht??? 9/10 winkels verangen die dingen niet meer!!!!!!!!! Eigen risico zeggen ze dan.

ennee,........jonge.....je bent te laat hoor met je spacer.....hij is al overleden!!!

R.I.P.

Verwijderd

Verzilverde Spacer en AS2 gaan toch wel samen? (teminste,dat lijkt mij wel,maar mijn logica heeft nog wel eens de neiging om af te wijken van de realiteit) :?

Anders moet ik die maar weglaten als ik m'n MC462 installeer... :Y)

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 11:55 schreef Sjaak-Dude het volgende:
Verzilverde Spacer en AS2 gaan toch wel samen? (teminste,dat lijkt mij wel,maar mijn logica heeft nog wel eens de neiging om af te wijken van de realiteit) :?

Anders moet ik die maar weglaten als ik m'n MC462 installeer... :Y)
Wat maakt iedereen zich nu weer opeens zelf gek met zilver ??

Je hebt nul voordeel van een zilveren spacer ten opzichte van een gewone koperen.
Je hebt bij die MC462 Swift ook nul voordeel van AS, de originele of II wat koelprestatie betreft ten opzichte van goedkope 5 piek per tube witte koelpasta.

( Kan'k zelf uit ervaring over meepraten ;) )

Verwijderd

GEEN SPACER MET EEN ORB!!!!!!!!!
mensen lees nou toch eens reviews voor je iets koopt, zowel van de orb als de spacer!
door de circelvormige rand onder op de Orb komt de Orb los van de core in combinatie met een spacer!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Voor een spacer, moet de onderkant van de koeler idd plat zijn. Dit gaat niet op voor alle koelers. Ook de Silverado werkt niet met spacer....

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mensen lees nou eerst ff de datum waarop dit topic gestart is... woensdag 14 maart 2001
|:( |:( |:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Op maandag 06 augustus 2001 17:14 schreef Demoniac het volgende:
Mensen lees nou eerst ff de datum waarop dit topic gestart is... woensdag 14 maart 2001
Ja? en?

Owja: voor de rest is mijn Athlon niet overleden ofzo...werkt nog prima.. maar zal binnekort eens een andere cooler proberen ;)

tenx
D3x

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

SIEIIHT! |:( |:(
tose, WAAROM haal je zo'n oud topic naar boven :?

Verwijderd

Hij gaf het antwoord zelf al...
Op maandag 06 augustus 2001 17:26 schreef Hiro Shima het volgende:
SIEIIHT! |:( |:(
tose, WAAROM haal je zo'n oud topic naar boven :?
[quote]
Geplaatst door tose - zondag 05 augustus 2001 23:48

---------------------------------------------
*knip*
of ben ik nou dement aant worden
[/quote]

>:)

Verwijderd

zolang deze toch nog bovendrijft,..

wil ik ook wel ff zeggen dat een spacer mijn puter liet crashen...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op maandag 06 augustus 2001 17:14 schreef Demoniac het volgende:
Beter deze topic omhoogschoppen dan een nieuwe openen waar vervolgens iedereeen gaat lopen schreeuwen van UTFS

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 18:12 schreef Juggernaut het volgende:
zolang deze toch nog bovendrijft,..

wil ik ook wel ff zeggen dat een spacer mijn puter liet crashen...
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat

a) Je koeler er mee kan uitgerust worden

b) De spacer er goed opzit. Ik probeer als maar iedereen er duidelijk op te wijzen, dat ze er op 8 manieren op passen, waarvan er 7 fout zijn.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 23:48 schreef tose een comment op een ouwe thread zonder enig nut:
die tose.. :)
Pagina: 1