Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Mijn dochter zit met het volgende probleem met haar Samsung star met Hi prepaid abonnement: Als ze haar abonnement opwaardeert dan is het beltegoed in enkele dagen verdwenen. Als we dan kijken naar haar belhistorie in het toestel dan heeft ze maar enkele korte gesprekken gevoerd en niet geSMS-ed. Ik heb het vermoeden dat haar beltegoed weglekt naar een SMS-dienst of iets dergelijks, maar hoe kom je daar achter? Ik heb al wat speurwerk gedaan op tweakers en op de Hi-site, maar kom niet verder.

Bij het bekijken van de icoontjes en de handleiding van het toestel kom ik iets tegen dat hier mogelijk mee verband houdt: Het berichten-icoontje is anders dan in de handleiding staat. In onderstaande foto heb ik het bewuste icoontje omcirkelt. Het normale icoontje is nu aangevuld met een rechthoekje in de linkerbovenhoek. Dit wordt niet verklaard door de handleiding.

Afbeeldingslocatie: http://img688.imageshack.us/img688/3200/icoontje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Kan het geen internet-data zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lesilhouette
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 19:06
En wat gebeurd er als je de sim kaart in een andere telefoon stopt? Zelfde euvel?

Gecertificeerd prutser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet even kijken of je dochter zich niet per ongeluk heeft aangemeld voor Eindeloos Online of de Avondbundel van Hi. Deze aanmeld codes lijken heel erg *101#. (Om je prepaid saldo te checken)

Probeer eens *132*009# , dit is de afmeldcode voor Eindeloos Online
Of *123*009# om je af te melden voor de Avondbundel.
En je hebt ook nog *121*009# of je af te melden voor de Weekendbundel.

Ik werk zelf bij KPN en ik zie dit regelmatig voorkomen dat kinderen of ouderen zich hier per ongeluk voor aanmelden en dus onverhoopt kosten gaan maken. Mocht dit het geval zijn kan ik nog een klein verzoekje voor je indienen of een gedeelte van de kosten terug gecrediteerd zouden kunnen worden omdat dit per ongeluk is voorgekomen.

Wat je ook even zou moeten doen is je aanmelden voor de smsdienstenfilter. (let op: mocht er al een dienst actief zijn moet je je eerst handmatig hier voor afmelden. Dus spit eerst even je dochters smsjes door om te kijken of ze iets binnenkrijgt van een dienst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Poecillia schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:24:
Ik heb al wat speurwerk gedaan op tweakers en op de Hi-site, maar kom niet verder.
Ipv je zorgen te maken over een icoontje, kun je beter de klantenservice bellen en om uitleg vragen. Die moeten je kunnen vertellen waar het beltegoed aan opgaat :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Eventuele widgets van Facebook, Hyves, MSN, etc., die 24/7 zelfstandig updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Volgens mij is dat sms-icoontje toch dat je sms-inbox vol zit en toch een smsje hebt ontvangen? Zo ziet ie eruit op mijn oude phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Bedankt voor de reacties. Ze had zich inderdaad aangemeld voor eindeloos online. Inmiddels heb ik haar afgemeld, maar ze kan nog een maand internetten op haar mobiel. Verder zat haar berichtenbox inderdaad vol.

Bijna 15 jaar en dan dit nog niet zelf kunnen oplossen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poecillia schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:24:
Bedankt voor de reacties. Ze had zich inderdaad aangemeld voor eindeloos online. Inmiddels heb ik haar afgemeld, maar ze kan nog een maand internetten op haar mobiel. Verder zat haar berichtenbox inderdaad vol.

Ja dat dacht ik al gebeurt vaker omdat die code veel op die saldo check lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Poecillia schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:24:
Ach d'r pa komt er zo te zien ook niet uit dus dan valt het wel mee lijkt me.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1