Vraak even aan Ivke, hij heeft net een draad geopend omdat hij aan 123 W peltiers kan komen.
Anders even vragen aan OC-Shop.nl
Ik ben er ook wel mee bezig, maar dat duurt nog even. Bovendaien wacht ik nog steeds op de waterkoeling.
www.goudacomposieten.nl/waterkoeling
Anders even vragen aan OC-Shop.nl
Ik ben er ook wel mee bezig, maar dat duurt nog even. Bovendaien wacht ik nog steeds op de waterkoeling.
Verwijderd
ik weet het niet zeker, maar ik d8 hier:
Hecke of Muco (Bilderdijkstraat 116 in Amsterdam)
Hecke of Muco (Bilderdijkstraat 116 in Amsterdam)
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Ja leuke site die melchor.com, leuke link naar een nederlandse leverancier alleen alleen veel te ver weg en je kan niet online bestelluh!!!
Verwijderd
Hoi daar,
Melcor kunnen we in ieder geval leveren. Mijn inziens zullen dat de UltraTec lijn zijn
zie www.melcor.com/ultratec.htm , en dan de UT8-12-40-F2.
Ik ben bezig met TE-ditributing www.tedist.com/specs/index.html , zij hebben >100 watt varianten vandaar. Over de kwaliteit van deze weet ik nog niets. Van Melcor is het top; absoluut. Als ik een bestelling doe worden deze volgens mijn specificaties gemaakt (dus niet op voorraad!)
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
Melcor kunnen we in ieder geval leveren. Mijn inziens zullen dat de UltraTec lijn zijn
zie www.melcor.com/ultratec.htm , en dan de UT8-12-40-F2.
Ik ben bezig met TE-ditributing www.tedist.com/specs/index.html , zij hebben >100 watt varianten vandaar. Over de kwaliteit van deze weet ik nog niets. Van Melcor is het top; absoluut. Als ik een bestelling doe worden deze volgens mijn specificaties gemaakt (dus niet op voorraad!)
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
Verwijderd
in principe 4-6 weken, we doen onze uiterste best. Blaze en ik hebben echter naast de OC-Shop.nl ook nog andere banen.
We houden jullie op de hoogte!.
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
We houden jullie op de hoogte!.
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
Pagina: 1