Hoe vaak Intel G 41 Updaten ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hoe vaak moet of is het beter om mijn ;
Intel Graphics media accelerator Driver version 8.15.10.2202 te updaten ???
Microsoft kwam bijna elke mnd, met een Intel update en die heb ik maar gedaan. Maar ik zie nu de optionele updates niet meer, afgezet na gedonder met Windows media essensials update.
Zo ik vraag me af, of de Intel (R) G41 Express Chipset{zie boven de driversnaam} de oorzaak kan zijn, dat mijn Ilyama 22"soms na opstarten een bleek beeld geeft. Dit kan ik wel bijstellen met Grafische eigenschappen, maar misschien moet ik toch de nieuwste drivers binnenhalen ? Graag een antwoord, ik zie hier veel kennis over computers, dus ik hoop dat iemand dit weet ! Alvast mijn dank, vriendelijk groeten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46
Een update is nooit onnodig.
Vaak staat erbij wat er precies veranderd is, dan is het jou keuze om hem te updaten ofniet.
Als een update niet automatisch komt, kan je altijd zoeken op de site van de fabrikant die de drivers levert.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 16-09 13:54
Je kan natuurlijk voor de G41 altijd hier kijken. Software van de fabrikant is vaak meer up-to-date dan de drivers die Windows update aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank Silverman en 1337 !

De Intel site had ik al bezocht. Vraag me alleen af, waarom zou ik een nieuwe driver installeren ? Ook omdat ik dit via de W 7 Updates, al zo'n 4 keer heb gedaan.
Kreeg van jullie reacties geen melding, moet ik daarvoor wat instellen of zo ? Het beste !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 16-09 13:54
In nieuwere drivers zitten altijd verbeteringen. Dit kan leiden tot een hogere performance, maar ook tot meer stabiliteit. Beiden zijn altijd mooi meegenomen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:O Hallo Allemaal, een Gelukkig maar vooral Gezond 2011 :*)

Mijn dank voor al jullie antwoorden en _1337_ik heb jouw link, net gebruikt naar Intel voor de nieuwste driver. Mijn Monitor Ilyama 22"gaf bij het opstarten weer een bleek beeld. Dus toen toch maar die driver gedaan. Jij {_1337_}en Sliverman hadden al gezegd, dat een nieuwe driver beter en meer stabilitiet kan geven maar ik heb niet voor niets de naam_PCPaniek genomen 8)7 Want app.die kapot zijn/gaan daar kan ik niet tegen :| Op Intel stond nog wel, wij adviseren de driver te nemen, die Uw PC-maker/winkel heeft ingezet en ook over OEM sond er nog iets. Maar gelukkig toch gelukt en lijkt wat beter beeld te geven, of kan dan niet ? Nogmaals Bedankt _/-\o_ en nog een laaste vraag, als ik bv van mijn vraag of andere topics een antwoord wil krijgen per mail, kan dit dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

__1337__ schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:23:
In nieuwere drivers zitten altijd verbeteringen. Dit kan leiden tot een hogere performance, maar ook tot meer stabiliteit. Beiden zijn altijd mooi meegenomen toch? :)
Soms ook verslechteringen trouwens. Het komt wel vaker voor dat een nieuwe driver het ergens juist minder goed in doet, al komt dat vaker voor bij nieuwe high-end kaarten. Bij de intel IGP's heb ik er nog nooit wat over gezien, en ik denk niet dat het ooit kwaad kan, maar de G41 is al dermate lang op de markt dat ik niet denk dat het echt nodig is om vaak te updaten. Je kan best een paar keer overslaan en dan ineens voor een half jaartje updaten. Als je het gewoon voor 2D-werk gebruikt en gewoon beeld wilt, dan is updaten zelfs uberhaupt niet nodig als het gewoon werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door bwerg op 03-01-2011 11:13 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Pagina: 1