Tablet kop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Beste redactie

Het is mij opgevallen dat er een kop voor Desktops & Laptops bestaat, en daarnaast ook een voor Apple hardware. Echter mis ik juist nu een kop voor Tablets.

2010 is het jaar geweest waar Tablets een opmars hebben gemaakt en 2011 zal waarschijnlijk alleen maar overtreffen. Daarom leek het mij geen slecht idee om hier wat extra ruimte aan te geven zodat Laptops Desktops en Tablets niet samen vallen in een wirwar van topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Android en iPads, iPods, iPhones & iTunes

Android en apple`s software. Denk dat je niet verder hoeft te kijken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

crisp

Devver

Pixelated

meer iets voor Lieve Adjes :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
Bedoel je een tag?

[ Voor 68% gewijzigd door zeef op 05-12-2010 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Nee, een tag is iets heel anders, dan verzamel ik als het goed is alleen topic titels.
disjfa schreef op zondag 05 december 2010 @ 01:48:
Android en iPads, iPods, iPhones & iTunes

Android en apple`s software. Denk dat je niet verder hoeft te kijken.
Nee, nu is het haast alsof alle Tablets op Android of i-OS draaien wat natuurlijk niet zo is.

Edit: Ik denk dat ik hem snap. het word waarschijnlijk net zo geregeld als het kortgeleden Telefoon topic waar telefoons worden gedefinieerd per OS en niet meer per merk
of als Smartphone.

In dat geval kan er een slotje op het topic ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Jeffrey88 op 05-12-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Jeffrey88 schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:31:
[...]

Nee, een tag is iets heel anders, dan verzamel ik als het goed is alleen topic titels.
Nee hoor, tags slaan juist op het hele topic, heus niet alleen op de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
Ik snap 'm. Je wil eigenlijk een apart tablet forum. Want die omschrijvingen gaan over de desbetreffende fora.

We hebben daar over nagedacht en eigenlijk is er een keuze tussen twee opties. Of je volgt het operating system of je volgt het type apparaat.

We hebben voor het eerste gekozen omdat je anders in verschillende fora over hetzelfde OS (ipad en iPhone delen iOS zoals ook bij Android) met bijbehorende apps, problemen etc. etc. praat. Ik zeg niet dat de andere keuze, het volgen van het apparaat type, een slechte keuze is. Dan heb je wel het risico discussies dubbel worden gedaan maar met de huidige gereedschapskist van de moderators valt daar nog wel een oplossing voor te vinden. Nadeel is dat in het tablet forum de discussie over Android, iOS en windows door elkaar gaat en fanboyisme op de loer ligt.

Beide varianten zijn goed verdedigbaar en hebben ook zo hun nadelen. Er is nu voor het Operating system onderscheid gekozen. Misschien dat we met tags en aliassen nog eens een virtueel tablet forum kunnen maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
zeef schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:41:

Nadeel is dat in het tablet forum de discussie over Android, iOS en windows door elkaar gaat en fanboyisme op de loer ligt.
Ik was even vergeten dat zelfs op een site als tweakers.net dat kinderachtige gedoe op de loer ligt. Ja maar die is beter omdat......

Maar bedankt voor de hulp je hebt verwoord wat ik wou zeggen (was het woord forum even kwijt) Ik ben tenminste blij dat er over is nagedacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffrey88 op 05-12-2010 13:55 ]

Pagina: 1