Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
SPHTO zegt mij niets, Google kan er inderdaad ook weinig mee.
Maar gezien het subforum vermoed je dat het iets met het opslagmedium te maken heeft?
[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 05-12-2010 01:45 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
"? If your getting error messages like NTLDR is corrupt boot.ini or NTLDR is missing or compressed"
Le fuck, systeemherstel helpt ook al niet, wraaggh.
Ik zit nu via een WinXP Recovery CD in een dos command scherm en daar zie ik "SPHTO" staan in mij n c:/ schijf. Het is 414218b groot en ervoor staat "--rhsc--". Ik heb geen idee wat het is enzo...
C:\>del SPHTO
Acces is denied.
Mjah, ik begin er van uit te gaan dat het een virus is ofzo, ik heb geen idee hoe het op mijn schijf is terecht gekomen. Ik ga op een andere schijf nog een Win7 installen en het bestand bekijken. Wat een avontuur.
Hm, het bestand staat al sinds 14/11/2010 op mijn HDD dus als het een virus zou zijn zou het al een poosje er op staan
Há! "c:/>fixboot" gedaan, reboot, en nu krijg ik "NTLDR is missing". Dat is in ieder geval niet zo'n vage foutmelding.
Ooooooh shitboy.
Nu met een Win7 dvd een standaard repair gedaan en nu boot ik dus wel in Windows weer. Nu worden er dingen controleerd!
En ik ben er weer terug in
[ Voor 69% gewijzigd door MrVegeta op 05-12-2010 05:07 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Na uitvoerig zoekwerk kom ik namelijk ook nergens anders op uit dan dat de foutmelding gewoon erg veel weg heeft van de (welbekende) NTLDR foutmeldingen. Is een vreemde die je aan het handje had, MrVegeta. Eentje voor de boeken, zou ik zo zeggen.
Ik heb opzich niets belangrijks op mijn c:/ staan, alleen windows install en program files, maar ik heb weinig zin om nu weer een poosje bezig te zijn daarmee (reinstallen). NTLDR is een bootsysteem voor winXP en ik denk dat SPTHO dan iets te maken heeft met de boot voor Vista/Win7 aangezien de oplossing ook ongeveer hetzelfde was.Wildfire schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:52:
Ik zou dan nu iig backuppen wat nog niet gebackupped is en dan je systeem volledig herinstalleren, just to be safe.