Toon posts:

Dragon Age Dual Screen, Player offset

Pagina: 1
Acties:

• teh_twisted
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11-11 02:20
Hey,

Lang: ik speel sindskort (ehr, gisteravond ;)) Dragon Age. Vind het wel lache, maar ik heb 2 schermen. Nu is het me gelukt door de dragonage.ini aantepassen naar 3840x1080 en windowed te starten het spel op beide schermen te hebben. Dit omdat Windows7 geen spanning meer kent en dit dus de enige oplossing is.
Dit loopt nog lekker vlot, alleen nu is dus m'n character precies in het midden van m'n bezel (wat te verwachten was). Nu los ik dit op door het spel optestarten met een resolutie van 3640x1080 en het wat meer naar links te doen, werkt ook opzich goed.
Alleen wat ik graag zou willen is:

Kort: In Dragon Age kunnen instellen dat de character camera positie wat meer naar links is ingesteld, bv. met een offset van 150 zodat ik dit nog normaal kan zien in dual-screen :)
Ik heb de voordelen al zeker gemerkt met zo'n brede resolutie, ik zie gewoon domweg meer ;)

Wie o wie heeft hier een idee voor? Heb er al over geGoogle'd maar kom eigenlijk (vreemd genoeg) alleen topics tegen over WoW en anders spellen.
Bvd!

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Marcks
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 03-12 13:12
Je zult aanpassingen moeten doen aan het cameramechaniek. Daarvoor zul je echter geen entries in een .ini of iets dergelijks vinden. Het is ook geen kwestie van het veranderen van een paar getalletjes, daar er flink wat logica bij komt kijken. Het spel zal immers aannames (mogen) maken over het gedrag van de camera. Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat markeringen voor je selectie op de verkeerde plaats getekend gaan worden, of dat de camera in of achter muren verdwijnt, mocht je het überhaupt voor elkaar krijgen deze een permanente offset te geven.

Elegantste oplossing: derde monitor. ^^

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Ealanrian
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:08
andere misschien elegante oplossing niet de heel breedte gebruike maar net iets minder waardoor 1 scherm wat ruimte links of rechts overhoud

• teh_twisted
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11-11 02:20
Marcks schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:41:
Je zult aanpassingen moeten doen aan het cameramechaniek. Daarvoor zul je echter geen entries in een .ini of iets dergelijks vinden. Het is ook geen kwestie van het veranderen van een paar getalletjes, daar er flink wat logica bij komt kijken. Het spel zal immers aannames (mogen) maken over het gedrag van de camera. Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat markeringen voor je selectie op de verkeerde plaats getekend gaan worden, of dat de camera in of achter muren verdwijnt, mocht je het überhaupt voor elkaar krijgen deze een permanente offset te geven.

Elegantste oplossing: derde monitor. ^^
Ja heb aan een 3e monitor gedacht, alleen dan zit ik weer met de issue 2e videokaart e.d. sinds m'n huidige maar 2 outputs heeft.
Ealanrian schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:46:
andere misschien elegante oplossing niet de heel breedte gebruike maar net iets minder waardoor 1 scherm wat ruimte links of rechts overhoud
Doe ik al:
teh_twisted schreef op zondag 05 december 2010 @ 01:34:
Nu los ik dit op door het spel optestarten met een resolutie van 3640x1080 en het wat meer naar links te doen, werkt ook opzich goed.
Bvd!
Ben sowiso nu verder gaan spelen op 1 scherm, werd me te verwarrend wegens de dikke bezel (2x 1.5cm) e.d. :)
Tot zover bedankt iedereen :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee