Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Image 'gallery' van plaatjes in een topic*

Pagina: 1
Acties:

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 20:14
Ik bedoel dus een topic die in feite alleen de afbeeldingen weergeeft van een ander topic.

Ik zou dit graag willen omdat het voor dit topic wel handig is.
Dit is een topic waarin mensen, als ik het kort door de bocht zeg, hun geluidsinstallaties laten zien en daar graag commentaar op willen, of complimentjes willen krijgen. Ook kunnen anderen die foto's gebruiken voor ideeën bij hun zelf thuis. Maar er zijn ook veel mensen, die bladeren er alleen maar door heen om die leuke plaatjes te zien. Voor hun zou dus een soort automatisch topic, welke alleen dep laatjes laat zien van dit andere topic, handig zijn. Overigens kunnen zij dan ook geen commentaar tonen. Daarvoor zouden ze weer naar het gewone topic moeten gaan. Maar dit is dus geen probleem, omdat die mensen alleen maar kijken.

[ Voor 45% gewijzigd door Bierdopje120 op 05-12-2010 00:34 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind dat eigenlijk niet de taak van een discussieforum, maar msischien heb je mazzel, en denken mijn collega's er anders over :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Ik ben het eigenlijk wel met moto-moi eens: GoT is een discussieplatform, plaatjes kijken kan heel goed met Google Images. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ikzelf zou een imageviewer voor binnen een topic wel handig vinden. Zoiets wat FokForum ook heeft bovenaan de topics waar plaatjes in geplaatst zijn. Ook zou bijv, de prachtige imageviewer van Crisp op de plaatjes in het forum aangesloten kunnen worden zodat je makkelijk de plaatjes kan bekijken zonder het topic te lezen.

Maar ik geloof dat dat al ergens op de ToDo lijst stond :).

Google Images is wel tof, maar ja, dat kan weer niet in besloten forums zoals SG of HK komen ;).

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 05-12-2010 09:57 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 20:14
Ik ben het er ook mee eens dat het een discussie platform is,, ik ben zelf ook niet diegene die alleen maar plaatjes kijkt :9 Maar dacht, misschien wel goed idee voor die wel plaatjes kijker :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb even gekeken hoe FOK! dat doet; zo te zien is dat daar puur een clientside script dat nadat alle plaatjes op een pagina geladen zijn (hopen dat er geen trage host tussen zit dus...) dezelfde plaatjes in HTML gerezised bovenin laat zien. Het is dus geen overziicht van alle plaatjes in het hele topic maar alleen van de betreffende pagina, en het zijn ook geen eigen gecachede thumbs. Persoonlijk vind ik een dergelijke benadering suboptimaal, maar misschien verschillen daar de meningen?

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 29-04-2011 21:14 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1