[iPhone iOS 4] Hoe Ben internet instellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een kleine 2 en half week maak ik gebruik van een Ben sim only abbo. Leuk en aardig, lekker goedkoop, alleen een beetje overbodig als je het internet niet kunt gebruiken.

Ik krijg de instellingen niet in de telefoon! Op de site van Ben staat dat je het niet automatisch kunt doen en dat dit alleen handmatig is in te stellen. Maar dat met ios 2.0, er is geen handleiding voor ios 4.x. Ik krijg het nu niet voor elkaar om met de nieuwere software alles in te stellen omdat een aantal benodigde opties voor de instellingen niet terug te vinden zijn.

Kan iemand mij even een walkthrough geven hoe ik eindelijk internet op mijn iPhone met Ben abbo kan krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19

talin

ES-MA

eertse hit bij google:

http://forum.iculture.nl/...ternet-ben-instellen.html

is een threat uit 2009 dus lijkt me wel ios4 compatibel

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is helaas niet compatibel. Heb zelf uiteraard uitgebreid gegoogled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:07:
Is helaas niet compatibel. Heb zelf uiteraard uitgebreid gegoogled.
Ik gebruik zelf ook Ben, zal even in mijn iPhone kijken wat ik ingetoetst heb (kan me niet meer herinneren waar ik dat vandaan heb...). Ooh ik zie het al! Onder mijn Profiles staat een 'APN Carrier Settings' van Ben. Ga op je iPhone naar unlockit.co.nz, daar kun je APN codes zelf invoegen.
-Typ bij APN: internet.ben
-Typ bij Account name niets in
-Typ bij Password ook niets in ;)

Zo heeft het bij mij gewerkt, best netjes internet van Ben :)

Ojaa, bij mij werkte het niet om het Profiel gelijk te installeren, misschien bij jouw wel hoor, maar zo niet heb je de optie om het Profiel naar jezelf toe te mailen, dat werkt wel! :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:57:
[...]

Ik gebruik zelf ook Ben, zal even in mijn iPhone kijken wat ik ingetoetst heb (kan me niet meer herinneren waar ik dat vandaan heb...). Ooh ik zie het al! Onder mijn Profiles staat een 'APN Carrier Settings' van Ben. Ga op je iPhone naar unlockit.co.nz, daar kun je APN codes zelf invoegen.
-Typ bij APN: internet.ben
-Typ bij Account name niets in
-Typ bij Password ook niets in ;)

Zo heeft het bij mij gewerkt, best netjes internet van Ben :)

Ojaa, bij mij werkte het niet om het Profiel gelijk te installeren, misschien bij jouw wel hoor, maar zo niet heb je de optie om het Profiel naar jezelf toe te mailen, dat werkt wel! :9
Dat was hem! Hij doet nu eindelijk internet erbij :)