Toon posts:

Cooler voor Socket A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister maakte mijn cooler wat meer herrie dan normaal dus ik denk ffies kijken of er geen kabels tegenaan liggen te knorren. Gaat m'n vinger in de cooler en breekt er zo'n propellortje of hoe je het maar wil noemen af |:(

Nu moet ik dus een nieuwe cooler kopen, want dit is echt niet om aan te horen. Heeft er iemand suggesties wat een beetje cooler is? Of weet iemand een link met testen? Of zal ik gewoon meteen maar bruut doen en een peltier met watercooler erop stampen?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Whahahaahhahaha, DEJAVU :D:D:D:D:D:D

PRecies wat er bij mij gebeurd is, veel geluid ik aandrukken, scheit uit, PATS, een van die koelvinnen naar de kloten, hierdoor raakte mijn cooler helemaal uit balans :(.

Gelukkig kreeg ik onder het mom van garantie een nieuwe cooler, gratis :).

Tja als je flink gaat overklokken dan kan je het net zo goed meteen goed aan pakken.

Of gewoon een goede orb erop.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had dus een Superorb, maar ben daar niet zo tevreden over. M'n Athlon 1100Mhz wordt 50C als ie stressed is wat me toch vrij hoog lijkt zonder overklokken.

Ik heb wel es eerder m'n vinger tussen een andere koeler gehad, maar toen brak m'n nagel af ipv de propellor. Het voelde wat minder, maar dat groeit tenminste vanzelf weer aan.