Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] IE8 traag na installatie AVG 2011

Pagina: 1
Acties:

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11 19:46

Dani86

AeroGeek

Topicstarter
Ik heb deze week AVG free geüpdate naar de 2011 versie. Sindsdien is ie8 erg traag en sommige websites zijn niet meer bereikbaar.

Na wat zoeken op Google kwam ik erachter dat dit aan de linkscanner kan liggen. Deze heb ik nu uitgeschakeld maar het probleem blijft.

Weet iemand hier een fix voor.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-11 17:14
Ik geloof dat AVG over het algemeen best traag is. De enige oplossing die ik kan bedenken is een andere browser gebruiken (FireFox, Chrome, Opera...) of een andere virusscanner (Avast, Microsoft Security Essentials)

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 12:44
Probeer eens te kijken bij opties --> Invoegtoepassingen beheren en dan moet je AVG Safe search uitschakelen. Als het goed is werkt het dan een stuk sneller.

Verwijderd

Als niets helpt voer dan de onderstaande "fix"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Verwijderd

Zelf heb ik dit probleem ook gehad, alleen dan met de free versie, dus die jij eerst had..Heb het zelf opgelost door AVG eraf te mieteren en er MSE op te zetten, draait prima en is gratis.