Verdachte V&A advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:12
http://tweakers.net/aanbod/cat/user/385544

Kan aan mij liggen, maar alleen versturen + alleen paypal + zeer gewilde producten , kan nooit veel zijn.

Zie geen handje bij de V&A advertenties, dus doe het daarom maar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
rechtsbovenin staat een belletje met daarbij meldpunt ;)

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik snap dat dit niet helemaal in dit topic past, maar waarom hebben nieuwe users direct V&A toegang? In SG mogen ze nog niet maar even een paar advertenties plaatsen kan wel?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En net 3 dagen geregistreerd.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
fsfikke schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:52:
Ik snap dat dit niet helemaal in dit topic past, maar waarom hebben nieuwe users direct V&A toegang? In SG mogen ze nog niet maar even een paar advertenties plaatsen kan wel?
Agreed

De spellingswijze, 3 verschillende postcodes etc maakt het zaakje nou ook niet echt waterdicht.
Beter voorkomen dan genezen, en met paypal rekening die hij waarschijnlijk gelijk doorsluist, is het vragen om proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2i70e1x.png
Damn moet sneller ms-painten en tinypic'en

[ Voor 35% gewijzigd door Gleighton op 04-12-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
Had het al gevonden, zat net echter op iPad en kon hem niet vinden.
Heb al even melding gedaan!

Wil niemand vals beschuldigen maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 12:07
Ahhh, zwart aangeboden, maakt het meteen duidelijk

Anyway... goed punt dat V&A net als SG enkele posts vereist voordat je er je rommel op kan plaatsen, geeft net weer wat meer vertrouwen en kan dit volk mooi bij marktplaats blijven.

I second that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
Moning2 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:00:
Ahhh, zwart aangeboden, maakt het meteen duidelijk

Anyway... goed punt dat V&A net als SG enkele posts vereist voordat je er je rommel op kan plaatsen, geeft net weer wat meer vertrouwen en kan dit volk mooi bij marktplaats blijven.

I second that!
Zwart aangeboden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 22:41

M2M

medicijnman

KoudeAardbei schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:55:
Wil niemand vals beschuldigen maar....
ik weet niet zeker of innocent until proven guilty hier op gaat. Maargoed, je blijft natuurlijk vrij om het zaakje niet te vertrouwen, en gewoon geen aankopen te doen bij hem / haar. Het hoeft niet, compleet vrijblijvend en wil je zekerheid? Betaal cash en kom het product halen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
M2M schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:02:
[...]

ik weet niet zeker of innocent until proven guilty hier op gaat. Maargoed, je blijft natuurlijk vrij om het zaakje niet te vertrouwen, en gewoon geen aankopen te doen bij hem / haar. Het hoeft niet, compleet vrijblijvend en wil je zekerheid? Betaal cash en kom het product halen.
Echter geeft onze verkoper hier geen mogelijkheden toe.
Topic kan wat mij betreft op slot, en wens mensen succes met het eventueel terughalen van geld mocht dat nodig blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:10
M2M schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:02:
[...]

Cash betalen en ophalen kan dus niet volgens z'n advertenties. Heb je nu nog enige redenen om het zaakje wel te vertrouwen?

Sorry, maar innocent until proven otherwise gaat niet op bij Marktplaats/andere online 2ehands zakendoen. Daarvoor wordt gewoon teveel opgelicht tegenwoordig. Zelfs hier op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Kan alleen verzonden worden, dit lijkt mij heel verdacht. En sealed iPad zonder garantie ?

Ik hoop dat de mods snel ingrijpen want elke slachtoffer is eentje teveel.

[ Voor 30% gewijzigd door Blord op 04-12-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09-2021
De kleine dingen laten het natuurlijk opvallen. Maar om nieuwe leden meteen toegang tot V&A te verbieden vind ik wat ver. Ikzelf ben ook nog nieuw hier en heb incl. dit bericht 16 posts. Ook niet bepaald om naar huis te schrijven. Als je hier dus wat wilt verkopen moet je dus eerst het forum onderspammen tot je toegang hebt tot V&A ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:15
KoudeAardbei schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:04:
[...]

Echter geeft onze verkoper hier geen mogelijkheden toe.
Topic kan wat mij betreft op slot, en wens mensen succes met het eventueel terughalen van geld mocht dat nodig blijken.
In dat geval gewoon niet kopen.

Ik vind zelf de prijzen iets te laag voor wat het allemaal is. Dus ik zou het voor die prijzen sowieso niet kopen via de aangeboden opties maar zou het persoonlijk (dus langs gaan) willen kopen.
Maar als sommige mensen goed gelovig zijn dan is het hun eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
Blord schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:04:
Kan alleen verzonden worden, dit lijkt mij heel verdacht. En sealed iPad zonder garantie ?
Vandaar dat ik hier even waarschuw, iedereen staat vrij om er op in te gaan.

'if it sounds to good to be true, it proberbly is'.

Bij elke ad. 'met factuur'.....
ignace93 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:06:
De kleine dingen laten het natuurlijk opvallen. Maar om nieuwe leden meteen toegang tot V&A te verbieden vind ik wat ver. Ikzelf ben ook nog nieuw hier en heb incl. dit bericht 16 posts. Ook niet bepaald om naar huis te schrijven. Als je hier dus wat wilt verkopen moet je dus eerst het forum onderspammen tot je toegang hebt tot V&A ? :)
Nee dat is niet de bedoeling, maar een paar inhoudelijke post's of een topic ala 'Hk-xs req' moet mijn inziens voldoende zijn.

We zitten hier niet op marktplaats en heb geen zin om weer een andere koop/verkoop plek te gaan zoeken.

[ Voor 48% gewijzigd door KoudeAardbei op 04-12-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoudeAardbei schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:07:

We zitten hier niet op marktplaats en heb geen zin om weer een andere koop/verkoop plek te gaan zoeken.
Daarom heeft T.net een beoordelingssysteem bij V&A, zodat je alleen bij relatief betrouwbare verkopers kunt kopen als je dat wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:47
fsfikke schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:52:
pssst: marktplaats toestanden V&A heb daarna nog een hele discussie gehad met floppus. We kunnen allemaal goed onderbouwde topics openen als we willen, de crew beslist uiteindelijk of ze er wat aan gaan doen. -kort door de bocht modus- Het buitensluiten van nieuwe mensen vanwege:
Floppus zei tegen me via dm
- Ondanks goede intenties te horen krijgt dat je overlast veroorzaakt
- Te horen krijgt dat je niet in de kliek past omdat je nieuw bent
- Geen fouten mag maken of leren hoe iets werkt

Dat is namelijk de keerzijde van dat topic. Je wil voor je eigen gemak en bescherming een hoop mensen uitsluiten, zonder te kijken naar wat die mensen uiteindelijk ook toevoegen of hoeveel van de nieuwen zich daadwerkelijk niet aan de regels houden. Iedereen moet ergens beginnen, en wie dat 'over the line' doet wordt daar op aangesproken (meldpunt). Dat je het meldpunt dan 'van de gekke' vindt... Tsja... Hoe weinig heb je dan over voor de functionaliteit waar je je zelf zorgen over maakt?

Niet elke halve zool maakt de community, maar elke halve zool moet deel van de community kunnen worden als die bereid is te leren en aan te passen. Met iedere drempel jaag je mensen al weg voor ze de kans krijgen. Misschien is het praktisch als 'bewezen' mensen daar een stukje zichtbaarheid in krijgen. Een soort bonus, net als de extra fora.

Dat is wel nogal een andere insteek en een opening voor een discussie. Ik vind met twee zinnen en een poll, gesteund door een blogpost (je eigen blogpost was ook niets anders dan een doorverwijzing) denken met 2 minuten iets waar mensen al vele discussies over hebben gehad te kunnen outsmarten 'gedurfd' moet ik zeggen.

Maar als gezegd, de deur voor een nieuw topic staat open, maar dan verlang ik wel wat meer body, en liefst meerdere suggesties van zaken die zouden kunnen bijdragen.
Is gewoon niet de bedoeling omdat iedereen fouten kan maken, en newbee's nooit de kans krijgen dan om het te leren.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Blord schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:04:

Ik hoop dat de mods snel ingrijpen want elke slachtoffer is eentje teveel.
Misschien ben ik naief, maar ik verwacht juist op Tweakers.net wat meer "gezond verstand" als het over online aankopen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
RemcoDelft schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:24:
[...]

Misschien ben ik naief, maar ik verwacht juist op Tweakers.net wat meer "gezond verstand" als het over online aankopen gaat.
Ja weet je wat het is, zo krijg je dus een heen en weer discussie. Jij vindt dat de verantwoordelijkheid bij de tweaker/koper ligt. Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij tweakers.net ligt, zij bieden het platform aan. Natuurlijk is door het overweldigende aanbod dat dagelijks op t.net geplempt wordt moeilijk te controleren, veelal is het vrijwilligerswerk en om iemand 24/7 op advertenties te zetten is ook onbegonnen werk daarom is er het knopje meldpunt zoals dat ook bij marktplaats aanwezig is.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
loewie1984 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:30:
[...]
Ja weet je wat het is, zo krijg je dus een heen en weer discussie. Jij vindt dat de verantwoordelijkheid bij de tweaker/koper ligt. Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij tweakers.net ligt, zij bieden het platform aan.
De financiele verantwoordelijkheid lijkt me (juridisch) gewoon bij de koper liggen, en niet bij Tweakers. Dat Tweakers dergelijke advertenties incl. user-account verwijderd zodra er melding van wordt gemaakt lijkt me niet meer dan logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

loewie1984 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:30:
[...]
Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij tweakers.net ligt, zij bieden het platform aan.
En dit is dan ook het enige wat T.net doet. Er wordt een plaats aangeboden waar verkoper en koper samen kunnen komen. Er zijn 2 partijen, verkoper en koper, en hoe stel jij je dan voor dat T.net daarin partij moet zijn?

Ik vul dit nog even aan met een verwijzing naar de voorwaarden voor het gebruik van V&A. Als verkoper en koper moet je je daaraan houden. Je kunt ook lezen dat er nooit enige verantwoordelijk bij T.net ligt.

Achteraf zeuren is dus zinloos en wie zijn hersens gebruikt en vooraf de voorwaarden leest weet dat elk risico uitsluitend bij jezelf ligt. Aan jou dus de keus een risico te nemen.

[ Voor 31% gewijzigd door Guardian Angel op 04-12-2010 23:44 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
RemcoDelft schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:35:
[...]

De financiele verantwoordelijkheid lijkt me (juridisch) gewoon bij de koper liggen, en niet bij Tweakers.
Dat lijkt me niet meer als begrijpelijk
Dat Tweakers dergelijke advertenties incl. user-account verwijderd zodra er melding van wordt gemaakt lijkt me niet meer dan logisch :)
een permaban kan je vergeten, dan zouden we ineens een paar 1000 minder gebruikers hebben volgens mij. En dan maak je toch gewoon weer een nieuwe user aan!? ip-ban zou al wat doeltreffender zijn 8)

Het is gewoon lastig te handhaven is me duidelijk geworden in mijn discussie met floppus. De ene helft wil wel een drempel voor v&a net als de huiskamer of sommige andere afgesloten gedeelte fora onder de xx aantal posts. Anderen vinden dat iedere halve zool meteen moet kunnen adverteren met alle gevolgen van doen.

Wat mij betreft mag het een feature zijn die je met karma op basis van inzet mag unlocken.

@ guardian angel ^^ zo dus, karmastore en je eerste feedback moet neutraal of positief zijn ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 04-12-2010 23:43 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

De keus zoals die is gemaakt heeft vast een goede reden. Echter, er kan altijd op een keuze worden teruggekomen.

Ik ben er van overtuigd dat het probleem van nieuwe gebruikers die zich alleen registreren om hun spullen aan de man te brengen, al lang is geconstateerd door T.net en dat er achter de schermen wordt nagedacht of en hoe dit is op te lossen.

Zoals altijd is de inbreng van ons gebruikers vast van harte welkom. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:39

MsG

Forumzwerver

Als die persoon relevante artikelen aanbied, lijkt me dat niet eens een probleem. Wie weet mengt diegene zich later nog in de rest van de community-aspecten. Net als dat je genoeg leden hebt die enkel op de frontpage reageren. Het enige is dus dat potentiële risico. Maar na wat posts kan je ook alsnog oplichten. En een hoge drempel laat de V&A-aanbod weer kelderen. Blijft een lastige kwestie :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ik zou ze wel eens een bindend polletje op de fp willen zien zetten betreft v&a kwestie. Voor veel gebruikers is het gewoon een gigantisch punt van irritatie. Argumenten als vroeger was alles beter, of toen onze community nog een echte community was lijken niet te gelden, maar zo wordt het wel ervaart. Populariteit heeft een positieve zijde maar ook een negatieve en juist daar lijken op het oog nogal wat mensen last van te hebben.

@onder, een poll zegt ook niet alles, dat zei floppus toen ook. Ik weet het, ik weet ook niet waarom ik daar op terug val of me aan vast klamp als waardeoordeel. Ik vind het alleen jammer dat v&a marktplaats achtige toestanden vertoond omdat iedere halve zool er tegenwoordig wat mag neerzetten en er vrijwel niets tegen te doen is dan je gezonde verstand te gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door loewie1984 op 05-12-2010 00:22 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Een poll zegt lang niet alles. Daarnaast is T.net geen democratie maar een bedrijf.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:13:
[...]

Daarom heeft T.net een beoordelingssysteem bij V&A, zodat je alleen bij relatief betrouwbare verkopers kunt kopen als je dat wilt...
Heeft geen nut eigenlijk, als ieder alleen maar bij een tweaker met positieve ervaringen zou kopen is iedere nieuwe tweaker die iets op V&A zet bij voorbaat kansloos omdat niemand dan bij hem koopt omdat hij geen beoordelingen heeft.

Met andere woorden: bij de eerste advertentie van een nieuwe tweaker zal er altijd minimaal één iemand moeten zijn die de 'gok' aandurft.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen kunnen het best via het meldpunt of pricewatch@ :)

Met name omdat het nogal vervelend is als mensen op eigenlijk geen solide basis beschuldigd worden. Wat betreft de rest van de discussie: er is inderdaad al vaker gesproken over het hoe en waarom van nieuwe gebruikers. Hetzelfde principe van drempels opwerpen duikt ook regelmatig op als idee voor nieuwe forumgebruikers en andere onderdelen. Een drempel ontneemt nieuwe potentieel goede gebruikers de motivatie om hier uberhaupt te komen om een goede gebruiker te worden. En laten we wel wezen, we zijn geen van allen ooit als oudgediende begonnen ;)

Ook het roepen om een poll is zeker niet de eerste, en nee, ook dat gaat niet gebeuren. Ook om voornoemde reden - anders kunnen we ons over 3 jaar in topics gaan afvragen waarom het zo stil is -, maar ook omdat devtijd maar één keer uitgegeven kan worden. Hou een poll over duizend features en men wil ze allemaal wel hebben. Dat kan simpelweg niet. We kijken niet alleen naar het nu, maar ook het later, en naar hoe dringend iets is.

Wat betreft dit geval, zijn de ads in ieder geval vooralsnog uit zicht gehaald, en er een verzoek aan de adverteerder ligt even contact met ons op te nemen. Zoals misschien duidelijk, wordt er een aantal dingen gesteld aan het begin van dit topic die bruikbaar kunnen zijn om op je hoede te zijn, maar zit er nergens concreet bewijs tussen. We gaan dus ook niet gewoon maar mensen beschiuldigen omdat iets een factor kan zijn die ergens op duidt. In Nederland zijn we nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

misschien dat het
Het gebruik van V&A geschiedt geheel op eigen risico. Voor meer informatie, zie de V&A FAQ
zinnetje iets groter zou kunnen? En vervolgens in de FAQ zetten, dat je niet blindelings adverteerders kunt vertrouwen en dat T.net daar geen enkel aanspraak noch inspraak in heeft.

Met duidelijk grote zinnen :)

Dat zou kopers in ieder geval een niet zo kleine lettertjes waarschuwing kunnen geven.

Of zou het zo duidelijk neerzetten van de iets minder leuke kant van V&A, een hoopje kopers wegpesten?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat direct in het reageer-vak, en laat imho aan duidelijkheid niets te wensen over. Daarnaast is er een grote groep mensen die vakkundig overal zeggen overheen te kijken op het moment dat het ze een keer misgaat ;) We hebben ook al eens tekst in een rood waarschuwingsvak gehad voor de reacties in V&A. Werd dat toch genegeerd, kregen mensen eerst tot 2x toe nog een waarschuwing per e-mail om vervolgens tegen een tempban aan te lopen. en *DAN* is het ineens onduidelijk en onrechtvaardig...

Ik heb niet de illusie dat wat voor melding dan ook de verhalen over onduidelijkheid zal doen afnemen. Mensen hebben er nu eenmaal een hekel aan hand in eigen boezem te steken als iets misgaat. Ik begrijp sowieso al niet hoe mensen waardevolle dingen verhandelen en zich niet op de hoogte stellen wat de spelregels zijn - in het verlengde liggen natuurlijk de topics over "too good to be true"-vragen en het niet zelf indekken van de risico's.

Een grote waarschuwingstekst vind ik daarnaast erg onprofessioneel staan.

U bent de geselecteerde winnaar! Dit is geen grapje!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
grrrr en ik maar klikken en klikken weer niks gewonnen.

ontopic
ik post bijna nooit maar heb al wel 2 positieve feedback gehad over mijn V&A advertenties en ben erg blij het via tweakers te regelen ipv marktplaats, op een of andere manier vind ik dat mijn oude hardware hier beter op zijn plek komt.

ik zou het dus ook erg vervelend vinden als deze mogelijkheid zou verdwijnen of aan post count wordt toegewezen(ik lees, typen is zoooo 1999)

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wildfire schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:25:
[...]

Heeft geen nut eigenlijk, als ieder alleen maar bij een tweaker met positieve ervaringen zou kopen is iedere nieuwe tweaker die iets op V&A zet bij voorbaat kansloos omdat niemand dan bij hem koopt omdat hij geen beoordelingen heeft.

Met andere woorden: bij de eerste advertentie van een nieuwe tweaker zal er altijd minimaal één iemand moeten zijn die de 'gok' aandurft.
't Hoeft geen gok te zijn, wanneer de koper in de buurt woont en het gekochte zelf ophaalt, op Marktplaats kun je immers ook prima kopen, wanneer je 't persoonlijk kunt afhandelen.
De koper kan dan positieve feedback geven, zodat de nieuwe tweaker toch een kans krijgt, te bewijzen, dat hij een serieuze verkoper is.

Van iemand, die al bij voorbaat de mogelijkheid tot ophalen uitsluit, moet je natuurlijk sowieso niets kopen, hier niet en ook niet op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien dit feedback op het v&a beleid is en een melding over een advertentie hoort dit niet in het shopping forum thuis maar in het PW feedback forum, dus verplaats ik 'm even.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 01:54:
verhaal met een stukje grote rode tekst
In dat geval is het huidige systeem het beste en zal ik er verder ook niet meer op in gaan.

-_-

Pagina: 1