Toon posts:

Jullie mening over Harman Kardon BDS 800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben wat rond aan het kijken voor een goede home-cinema set en wil een wat beter merk hebben dan bijvoorbeeld Sony of Philips.
Nou viel mij oog op de Harman Kardon BDS 800.

Mijn vraag voor degene die hier wat meer verstand van hebben?

Wat vinden jullie van deze set en van dit merk?

Is dit een goede aanschaf als je een wat beter kwalitatief merk en home cinema set wilt aanschaffen?
Alvast bedankt.

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-01 10:43

BLN

Als je een beter merk wil dan Sony of Philips moet je naar Denon, Marantz dat soort dingen kijken. HK is in gelijke prijsklasses niet spectaculair veel beter dan Sony. Zeker niet met all in one setjes zoals die je hebt gevonden.

If it ain't broken, don't fix it

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Is dit een goede aanschaf als je een wat beter kwalitatief merk en home cinema set wilt aanschaffen?
Tsja definieer goed en beter eens? Wat zijn de criteria waarop je een set af rekent (ruimtegebruik, prijs,looks, audiotechnische kwaliteiten, imago?).
Zonder die criteria te kennen is het lastig wat zinnigs te zeggen.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
BiX schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:09:
Als je een beter merk wil dan Sony of Philips moet je naar Denon, Marantz dat soort dingen kijken. HK is in gelijke prijsklasses niet spectaculair veel beter dan Sony. Zeker niet met all in one setjes zoals die je hebt gevonden.
Als ik deze set met 1 van de beste setjes van philips vergelijk is deze dik 2x zo duur dus dan zal deze toch een hogere kwaliteits klasse zijn?

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dat weet je niet. Bose is ook duur...

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:16:
[...]

Tsja definieer goed en beter eens? Wat zijn de criteria waarop je een set af rekent (ruimtegebruik, prijs,looks, audiotechnische kwaliteiten, imago?).
Zonder die criteria te kennen is het lastig wat zinnigs te zeggen.
Technische kwaliteit en daarna looks vind ik belangrijk. Prijs mag max € 1500,- zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik echt een stapje hoger in kwaliteit wil gaan kan ik 1 van die twee genoemde merken nemen en daarmee alle componenten zelf samenstellen?

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Lees eens de ervaringen van mensen hier op het forum, dan zie je als snel wat in die prijsklasse populair is en vaak ook waarom mensen dat specifieke apparaat aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:02:
Lees eens de ervaringen van mensen hier op het forum, dan zie je als snel wat in die prijsklasse populair is en vaak ook waarom mensen dat specifieke apparaat aanschaffen.
Ok ga ik doen dankjewel!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-01 08:44
Voor 1500 euro kan je wel wat leuks samenstellen. Ga iets boven je budget en de Monitor Audio radius serie komt in beeld. Je zou kunnen beginnen met een 3.1 set-up en later uitbreiden als het budget het toelaat.
Pagina: 1