LG power saving mode.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386064

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe computer + monitor binnen gekregen.
Gelijk alles aangesloten, maar als ik mijn pc aanzet dan zie ik het het LG teken staan op de monitor maar daarna staat er ''power saving mode'' en valt het scherm uit. Het lampje van het beeldscherm begint dan te knipperen.

Het gaat hier om de ''LG W2343T | W2343T-PF''.
De computer is de best buy mid-range game pc van november. Er zit volgens mij nog helemaal geen windows enz op de pc. Hoe kan ik dit erop krijgen zonder beeld ?

Ook doen de USB poorten het nog niet dus mijn toetsenbord en muis doen het ook nog niet.

Thanks voor de reacties alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoor je uberhaupt wel een postbeep? Volgens mij heeft het totaal niets met je monitor te maken, maar start je systeem gewoon niet op. Heb je alles goed aangesloten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:58:
Hoor je uberhaupt wel een postbeep? Volgens mij heeft het totaal niets met je monitor te maken, maar start je systeem gewoon niet op. Heb je alles goed aangesloten etc?
Dit kan kloppen, mijn beeldscherm doet het wel goed op een andere computer.
Volgens mij heb ik alles gewoon goed aangesloten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dan is er of iets kapot, of je bent toch ergens een kabeltje vergeten.
Pak de manual er eens bij en kijk of alles goed zit, is dat echt het geval, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om te achterhalen wat er defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oké thanks.

Maar welk kabeltje kan ik vergeten zijn ?
Ik heb de stroomtoevoer kabel erin en die van het beeldscherm.
Meer kabels zijn er toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Ook doen de USB poorten het nog niet dus mijn toetsenbord en muis doen het ook nog niet.
Huh? usb poorten doen het gelijk als de pc aan gaat hoor.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar denkt mijn pc anders over..
Toetsenbord + muis doen het niet op usb aansluitingen.
Ik heb nu mn ouder pc weer aangesloten en daar doet alles het prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Maar als je PC in z'n geheel niet boot, dan zullen je muis en keyboard het natuurlijk ook niet doen. Je moet naar de oorzaak kijken, niet naar het gevolg, want dan kom je er nooit uit waarschijnlijk.

Dus check eerst wat er met je bak aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het is een kant en klaar systeem? Ga naar de winkel... Als hij het niet doet als de stroom stekker er in zit, dan is er iets fout en moeten zij het afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee het is geen kant en klaar systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:38:
Maar als je PC in z'n geheel niet boot, dan zullen je muis en keyboard het natuurlijk ook niet doen. Je moet naar de oorzaak kijken, niet naar het gevolg, want dan kom je er nooit uit waarschijnlijk.

Dus check eerst wat er met je bak aan de hand is.
Ja, je hebt gelijk denk ik.:)
Maar hoe moet ik weten wat er met de computer aan de hand is. Ik heb al naar de Hangen en Opstartproblemen gekeken maar zie geen soortgelijk probleem als de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 21:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet of je een 2e monitoraansluiting op je videokaart hebt, maar prober de andere eens. Sluit desnoods met een verloopje via een VGA kabel aan ipv DVI. Sluit je al een hoop uit :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Eagle schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:16:
Ik weet niet of je een 2e monitoraansluiting op je videokaart hebt, maar prober de andere eens. Sluit desnoods met een verloopje via een VGA kabel aan ipv DVI. Sluit je al een hoop uit :)
Ja, dat heb ik al geprobeerd maar het haalde helaas niks uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Anoniem: 386064 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:50:
[...]

Ja, je hebt gelijk denk ik.:)
Maar hoe moet ik weten wat er met de computer aan de hand is. Ik heb al naar de Hangen en Opstartproblemen gekeken maar zie geen soortgelijk probleem als de mijne.
In de troubleshooter staan dan ook geen kant en klare oplossingen. Het is een guide om je op weg te helpen waar het de bedoeling van is dat je er zelf mee aan de slag gaat.
Trek je hele systeem uit elkaar en start met zo min mogelijk hardware. Vervolgens kun je kijken waar het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat er een beetje verwarring ontstaan is en de andere mensen bedoelen of je intern in de pc wel alle stroomkabeltjes goed aangesloten hebt en niet die van je monitor want dat is maar 1 kabel. Bedoeld word dus o.a. de 24 polige stroomkabel op je moederboard ( goed aandrukken ), de 4 polige of 8 polige stroomkabel voor de cpu stroomvoorziening, de 6 of 8 polige stroomkabel naar je videokaart, de stroomaansluitingen naar je harddisks en de aan/uit en reset van je pckast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Roel1966 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:50:
Ik denk dat er een beetje verwarring ontstaan is en de andere mensen bedoelen of je intern in de pc wel alle stroomkabeltjes goed aangesloten hebt en niet die van je monitor want dat is maar 1 kabel. Bedoeld word dus o.a. de 24 polige stroomkabel op je moederboard ( goed aandrukken ), de 4 polige of 8 polige stroomkabel voor de cpu stroomvoorziening, de 6 of 8 polige stroomkabel naar je videokaart, de stroomaansluitingen naar je harddisks en de aan/uit en reset van je pckast.
Oh, oke.
Ik heb de computer in elkaar laten zetten door zercom.
Ik neem aan dat hij daar wel getest is of hij het deed. Ik ga zelf niet aan de computer sleutelen want daar komt alleen maar meer ellende van :P Ik denk dat ik nog een paar dingen probeer en als niks werkt dan kan ik hem beter weer terug sturen. ;(

Thanks voor de reacties.
Pagina: 1