Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ATI Drivers updaten via Winupdate

Pagina: 1
Acties:

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 00:55
Ik heb net mn HD5770 binne en ben in mijn enthousiasme een beetje dom geweest. Toen ik windows opstarte, kreeg ik de melding dat windows (7) een update had voor mijn nieuwe videokaart. Deze via winupdate geinstalleerd en reboot. Daarna bedacht ik me dat het misschien handig was om driversweeper te draaien, omdat ik hiervoor de sterk verouderde X1900XTX in gebruik had incl oude drivers. Driver sweeper gedraaid en alles verwijderd. Had natuurlijk eerst de update van windows moeten verwijderen. Want het probleem waar ik nu tegen aan loop, is dat wanneer ik met Winupdate zoek naar de drivers, ik een foutmelding krijg: WindowsUpdate_800F0203. Misschien omdat Windows denkt dat ik die drivers niet heb, maar er door driversweeper maar een deel verwijderd is? Iemand een oplossing?

PSN: Mondaatje

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:53
en als je gewoon een nieuwe driver installeert vanaf de website van AMD?

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 12:33
Van AMD even de nieuwe drivers ophalen en installeren?

spuit...

[ Voor 8% gewijzigd door NMNN op 04-12-2010 16:17 . Reden: te laat ]

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:49
Heb je de "echte" drivers van ATi al geinstalleerd? Zo nee, dat eerst even doen, en dan zal Windows ook stoppen met zeuren :).

jullie zijn te snel :(

[ Voor 13% gewijzigd door Knul op 04-12-2010 16:17 ]

• Monda
Ja idd de "echte" drivers heb ik gedownload, nog niet geinstalleerd, omdat ik dacht dat dit de volgorde was (eerst windows en dan ATI daarna).

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:49
De volgorde maakt niet veel uit. Als je gewoon de ATi drivers installeert zal hij perfect moeten draaien :). Veel plezier ermee!

• Monda
Oke bedankt, ook voor de snelle reactie's tweakers! Er kan een slot op alles is helder en werkt !

Pagina: 1