Toon posts:

Extracting file failed. Foutmelding?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn specs:

amd Phenom 1055t
4 gb corsair geheugen
MB: Extreme3 amd
harde schijf 1 tb
2 x ati 6850 in crossfire

Ik heb nu sinds 3 gagen mijn nieuwe pc (zelf in elkaar gezet) en nu heb ik sinds gisteren ineens elke keer las ik een iso wil mounten ne installeren de volgende foutmelding:

Extraxting file failed, its most likely caused bij low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet File

Ik heb zelf het volgende geprobeerd:

1. DDR Gehuegen getest doormiddel van de test die je in windows 7 zelf kan doen, dit was allemaal prima.
2. Andere file gewonload om te kijken of het overal is....dit is WEL het geval.
3. Deamon tools en power iso en als het bestand op schijf gebrand is geeft hij toch gevoon de melding??
4. ccleaner eroverheen laten lopen....hielp ook niet.

Ik vind het wel vraamd, ik kon eergisteren nog alles doen en ineens is het mis. Ik kan WEL gweoon winrar gebruken en bestand uitpakken dit is geen enkel probleem. Ik kan ook gewoon spellen spelen zoals COD Black OPS en Need for Speed dit geeft ook allemaal geen probleem.

Kortom ik kan eigenlijks gewoon alles de pc loopt als een tierelier ik krijg deze meldeing alleen als ik een iso wil openen met power iso of deamon tools en als ik de iso op een schijf gebrand hebt.....

Ik ben nu echt ten einde raad en sta op het punt om een schone win7 inst. erop te zetten.

Heb ook internet afgezocht naar antwoorden maar het blijkt een bekend probleem te ziijn waar eigenlijk nooit een oplossing voor is gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:54:
Hoi,

Mijn specs:

amd Phenom 1055t
4 gb corsair geheugen
MB: Extreme3 amd
harde schijf 1 tb
2 x ati 6850 in crossfire

Ik heb nu sinds 3 gagen mijn nieuwe pc (zelf in elkaar gezet) en nu heb ik sinds gisteren ineens elke keer las ik een iso wil mounten ne installeren de volgende foutmelding:

Extraxting file failed, its most likely caused bij low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet File

Ik heb zelf het volgende geprobeerd:

1. DDR Gehuegen getest doormiddel van de test die je in windows 7 zelf kan doen, dit was allemaal prima.
2. Andere file gewonload om te kijken of het overal is....dit is WEL het geval.
3. Deamon tools en power iso en als het bestand op schijf gebrand is geeft hij toch gevoon de melding??
4. ccleaner eroverheen laten lopen....hielp ook niet.

Ik vind het wel vraamd, ik kon eergisteren nog alles doen en ineens is het mis. Ik kan WEL gweoon winrar gebruken en bestand uitpakken dit is geen enkel probleem. Ik kan ook gewoon spellen spelen zoals COD Black OPS en Need for Speed dit geeft ook allemaal geen probleem.

Kortom ik kan eigenlijks gewoon alles de pc loopt als een tierelier ik krijg deze meldeing alleen als ik een iso wil openen met power iso of deamon tools en als ik de iso op een schijf gebrand hebt.....

Ik ben nu echt ten einde raad en sta op het punt om een schone win7 inst. erop te zetten.

Heb ook internet afgezocht naar antwoorden maar het blijkt een bekend probleem te ziijn waar eigenlijk nooit een oplossing voor is gevonden.
Ik probeer nu Fallout 3 te installeren dit deze pakt hij wel gewoon???? Al sla je me dood!!!

Ik ga het eerst nog even met een een paar andere proberen en kijken wat dit doet!!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
als je iets wilt toevoegen aan je post druk dan op de edit knop... je eigen toppic kicken binnen 24 uur wordt hier niet gewaardeerd

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
nedernakker schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:06:
als je iets wilt toevoegen aan je post druk dan op de edit knop... je eigen toppic kicken binnen 24 uur wordt hier niet gewaardeerd
sorry hoor

• nedernakker
niet sorry hoor...... je kan ook de moeite nemen om de FAQ betreffende het beleid hier op GoT te lezen, dan worden je topics niet gesloten zoals je eerste topic....

staat je bios goed ingesteld? gebruitk memtest86+ om je geheugen te testen, dit is de enige betrouwbare test, is je systeem stabiel met prime95 blend/linx?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
nedernakker schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:40:
niet sorry hoor...... je kan ook de moeite nemen om de FAQ betreffende het beleid hier op GoT te lezen, dan worden je topics niet gesloten zoals je eerste topic....

staat je bios goed ingesteld? gebruitk memtest86+ om je geheugen te testen, dit is de enige betrouwbare test, is je systeem stabiel met prime95 blend/linx?
zoasl ik al eerder aangaf lopt alles verder perfect.....het is alleen dat ik de meste iso's niet kan openen...dan krijg ik deze foutmelding. Ik heb zojuist fallout3 geprobeerd en die pakte hij wel!!!

Ik denk niet dat iemand hier nog iets op weet, dus ga ik van de week maar een clean install doen...

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Misschien iets heel simpels wat ik er aan toe kan voegen namelijk probeer eens een ander s-ata kabeltje met de redenatie van baat het niet, schaad het niet. En met welke Winrar versie unmount je de ISO want dat kan soms ook nog wel eens een oorzaak zijn waardoor je de ISO niet kan unmounten.

Verwijderd

Topicstarter
Roel1966 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:38:
Misschien iets heel simpels wat ik er aan toe kan voegen namelijk probeer eens een ander s-ata kabeltje met de redenatie van baat het niet, schaad het niet. En met welke Winrar versie unmount je de ISO want dat kan soms ook nog wel eens een oorzaak zijn waardoor je de ISO niet kan unmounten.
Winrar heb ik 3.93 versie.

Kabeltje heeft ook geen zin ik heb dit gisteren al geprobeerd...

Verwijderd

Topicstarter
Roel1966 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:38:
Ik doe hem met winrar alleen uitpakken, met deamon tools of poweriso mount ik hem...

• nedernakker
doe num aar gewoon wat ik zeg, want als je niets test, weet je het nooit, als er toevallig een 0 een 1 is geworden tijdens het uitpakken omdat je geheugen niet stabiel draait is je iso gewoon corrupt..

een topic openen ok, maar dan vervolgens het advies wat je gegeven wordt afslaan.. dan ga je niet ver komen.

Verwijderd

Topicstarter
nedernakker schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:46:
doe num aar gewoon wat ik zeg, want als je niets test, weet je het nooit, als er toevallig een 0 een 1 is geworden tijdens het uitpakken omdat je geheugen niet stabiel draait is je iso gewoon corrupt..

een topic openen ok, maar dan vervolgens het advies wat je gegeven wordt afslaan.. dan ga je niet ver komen.
ik heb gekeken maar wwaar kan ik die progjes downen dan....

ik weet niet welke ik uit die lijst moet kiezen en hoe ik doe moet installeren..?

• nedernakker
dat staat er allemaal uitgelegd...

http://www.memtest.org/

beetje inzet van je eigen kant man, dit is geen forum waar alles wordt voorgekauwd..

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
misschien is je iso wel corrupt

Verwijderd

Topicstarter
nedernakker schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:47:
dat staat er allemaal uitgelegd...

http://www.memtest.org/

beetje inzet van je eigen kant man, dit is geen forum waar alles wordt voorgekauwd..
ppff waarom zo moeilijk doen als jij alles weet kun je het me toch gewoon zeggen....Doe niet zo moeilijk MAN

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:35

Dark

who tweaked the light?

Hey, hij probeert je te helpen, dus misschien gewoon vriendelijk blijven anders helpt hij je ook niet meer... net als de anderen die in het vorige draadje al opgegeven hebben en nu alleen nog meekijken, omdat het gewoon niet verder komt zo, je test niks en blijft alleen herhalen dat het eerst wel werkte ...

lees de faq van het forum, en houd je gewoon aan de regels... dus ook inlezen en zelf wat inzet tonen...

• nedernakker
en succes verder he.... flapdrol

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:22:
[...]

ppff waarom zo moeilijk doen als jij alles weet kun je het me toch gewoon zeggen....Doe niet zo moeilijk MAN
En hier verpest je het voor jezelf weer :/

Je hebt nu netjes de moeite gedaan om een goede topicstart te posten - al zijn je specs nog niet helder (exact welk geheugen van Corsair en exact welk "Extreme3 amd" bord zijn wel zo relevant om te weten of die twee compatibel zjin :o ) - maar na die topicstart zijn al je replies weer inzetloze oneliners. Anderen raken daar op gegeven moment een beetje vermoeid van. Dat ligt niet aan hen, dat ligt aan wat jij post.

Draai het even om: stel dit topic zou van een ander zijn. Lees je eigen reacties nog eens terug. Zou jij iemand die zo post willen helpen? Iemand met weinig eigen inspanning en commentaar op anderen? Nee, niet echt he...

Als je zelf niet mee wilt denken kun je beter een helpdesk bellen of een 'handige jongen' betalen om het voor je te doen. Op GoT zijn er veel mensen die je willen helpen, maar dat wil niet zeggen dat ze het je met de paplepel in willen gieten terwijl jij zelf blijkbaar niets doet. Zo werkt het niet hier. Gezien dit topic alweer verpest is gaat hij dicht.

Aub niet nog een topic openen tenzij je alle tips hier (met name mbt Memtest, die in je vorige topic al genoemd werd nota bene) zelf uitgezocht hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.