Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

voeding of moederboard kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• cracktor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb een packerd bell pc van 4jaar oud en die start opeens niet meer op. Waarschijnlijk is het de voeding omdat hij alleen een raar geluid maakt en verder geen lampjes fan etc. Voeding eruitgehaalt, zat veel stof in.
Dus nu wil ik de voeding vervangen, waar haal ik die voor zo weinig mogelijk? (pc hoeft toch niet meer heel lang mee)
En hoe kom ik erachter dat het idd de voeding is en niet het moederboard oid?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat je waarschijnlijk zoekt is dit:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Met behulp van de stappen in de troubleshooter kun je achterhalen welk onderdeel de boosdoener is.

Verder zou ik je even hierop willen wijzen:
Het algemeen beleid

Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf doet wat je kunt, waar dus ook bij hoort dat je op GoT zoekt naar oplossingen. Bovenstaande troubleshooter staat in de FAQ van dit subforum al genoemd, en er wordt naar verwezen in zeer veel andere topics over PCs die niet opstarten. Dat had je met een beetje inzet zelf ook kunnen vinden.

Verder is het de bedoeling dat je altijd duidelijk omschrijft wat de situatie is (specs van je PC, welke voeding, moederbord en andere onderdelen er dus in zitten), waar en hoe je zelf gezocht hebt, wat je vond (links!), wat je zelf geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Alleen wat stof uit de voeding halen is wel heel magertjes...

Er is dus nog zat wat je zelf kunt doen voordat je hier om hulp vraagt. Begin bovenal met de troubleshooter :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.