Aan de reacties te zijn, snapt echt het merendeel niet wat de bedoeling is van zo'n kaartje.
Het roept alleen maar vragen op. Is dit kaartje aan beide kanten van het gesprek nodig? Is er een public key? En zou de AIVD (of een dergelijke instantie) dan ook zo'n kaartje in een telefoon stoppen en dan nog mee kunnen luisteren?
Dit artikel roept echt meer vragen op dan waar het antwoord op geeft...
Het roept alleen maar vragen op. Is dit kaartje aan beide kanten van het gesprek nodig? Is er een public key? En zou de AIVD (of een dergelijke instantie) dan ook zo'n kaartje in een telefoon stoppen en dan nog mee kunnen luisteren?
Dit artikel roept echt meer vragen op dan waar het antwoord op geeft...
Als ik één van de bronnen lees is ook nog helemaal niet bekend gemaakt hoe het precies werkt, als je dit wilt weten zul je 7/8/9 december naar Parijs moeten voor de release.
Die details zijn inderdaad nog onbekend, en ik verwacht net als HenkEisjedies dat die op die beurs bekend zullen worden. Daarom heb ik je suggestie overgenomen Eelke Spaak, en toegevoegd dat het nog niet duidelijk is hoe het precies werkt
Duidelijk verbeterd, snel gehandeld, top!
Er mag in de lead tekst nog wel wat verbeterd worden:
Dubbelop "de gebruiker" en "de Duitse fabrikant" -> welke fabrikant, die is namelijk op dat moment nog niet genoemd.Een nieuwe microsd-kaart kan de gebruiker volgens de Duitse fabrikant de gebruiker behoeden voor het afluisteren van de telefoon. De sd-kaart heeft een 'cryptocontroller' aan boord, die gesprekken van versleuteling voorziet.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ook verbeterd
Pagina: 1