Toon posts:

mediaplayer; wel geluid geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, als ik vanuit mijn mail een filmpje wil bekijken dan zie ik niets maar hij speelt wel het geluid af, ik wilde het proberen met een nieuwe versie van k-lite pack maar hij zegt dat er nog een oude opstaat maar ik dacht alles verwijderd te hebben, wat kan ik doen ?

Mvg Patricia

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08-2025
Welk formaat is het?Bestandtype?

Miss moet je vlc mediaplayer downloaden die is beter.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In elk geval beginnen met specifiek aan te geven WAT er nu fout gaat en wat je precies wilt doen.
Wat voor filmpje is het (welke container, welke codecs) en met welk prog probeer je het precies af te spelen? En werkt het wel of niet in een andere player?

En wat heeft het te maken met je videokaart of monitor? Dit lijkt mij namelijk gewoon een softwareissue of een codec die je mist.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik het in de verkeerde rubriek heb geplaatst, ok ik klik op een filmpje in een mail, de media player komt dan op maar speelt alleen het geluid af geen beeld, anders kan ik het niet omschrijven, ook met quicktime doet hij het niet en soms wel met media player classic, soms dus......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:53:
Hallo, als ik vanuit mijn mail een filmpje wil bekijken dan zie ik niets maar hij speelt wel het geluid af, ik wilde het proberen met een nieuwe versie van k-lite pack maar hij zegt dat er nog een oude opstaat maar ik dacht alles verwijderd te hebben, wat kan ik doen ?

Mvg Patricia
Yes, ik heb deze gedownload en ingesteld als altijd te openen met ennu doet hij het !!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Maar aangezien we nog steeds niet weten om welke hardware, welke software of wat dan ook het hier gaat, kunnen we hier helaas niets mee.

Dit topic gaat dicht aangezien niemander zo wat aan heeft...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.