iPad laten vallen, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben een ipad gekocht maar deze is te n val gekomen, net op de hoek waar de startknop zit, waardoor deze soms automatisch aan-en uitschakeld, de knop is precies constant ingedrukt doordat de cover daar wat gebuild is. In de sapplestore kunnen/willen ze ons niet helpen... :( Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Waarom willen ze je daar niet helpen?
Tegen betaling zullen zie die toch wel repareren voor je lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:05

SeatRider

Hips don't lie

Het lijkt me stug dat je ze je in de applestore niet betaald willen helpen, bijvoorbeeld een nieuwe behuizing laten plaatsen oid.

Edit: Met ^ dus.

[ Voor 6% gewijzigd door SeatRider op 04-12-2010 13:30 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

Je lijkt me wel een moedig type, dus ik denk wel dat ik je kan aanraden om met de decoupeerzaag een klein hoekje diagonaal van de ipad af te zagen. Gewoon met glas en al, moet lukken. Succes verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Corn schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:33:
Je lijkt me wel een moedig type, dus ik denk wel dat ik je kan aanraden om met de decoupeerzaag een klein hoekje diagonaal van de ipad af te zagen. Gewoon met glas en al, moet lukken. Succes verzekerd.
Dat is echt wel het domste idee ooit ;( . Je kan toch een nieuwe cover laten plaatsen? Bovendien kan je moeilijk het knopje eraf zagen, dus het probleem zal blijven.

edit: Je doet je ondertitel wel eer aan :+ nofi

[ Voor 6% gewijzigd door Aloys op 04-12-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in de LAB9 store te Kortrijk zeggen ze dat apple enkel omruilt en niet herstelt, dat ze wel kunnen ruilen maar tegen betaling van een nieuwe ! wij zijn dus maar afgedropen, ik denk dat we niet voldoen aan hun norm van een apple-klant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:56:
in de LAB9 store te Kortrijk zeggen ze dat apple enkel omruilt en niet herstelt, dat ze wel kunnen ruilen maar tegen betaling van een nieuwe ! wij zijn dus maar afgedropen, ik denk dat we niet voldoen aan hun norm van een apple-klant...
Ja het is repareren wat netzoduur is als een nieuwe.
Dus inderdaad kapotte innemen en een nieuwe afrekenen.

Afdeling gebakken peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach, ik lees dat een hardcover vervangen kan voor zo'n 180 eur, toch een stukje minder dan een nieuwe, niet? het is tenslotten enkel dat éne knopje dat een beetje geblokkeerd zit, verder werkt ie prima, zolag je niet per ongeluk tegen dat knopje aan zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:35:
[...]

Dat is echt wel het domste idee ooit ;( . Je kan toch een nieuwe cover laten plaatsen? Bovendien kan je moeilijk het knopje eraf zagen, dus het probleem zal blijven.
Sarcasme blijkt weer moeilijk te herkennen voor sommige mensen. Maar zoals al eerder is gezegd gewoon naar de Applestore gaan en tegen betaling een nieuwe behuizing erop laten zetten. Als je garantie gaat claimen willen ze je niet helpen, dat lijkt me vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:03:
ach, ik lees dat een hardcover vervangen kan voor zo'n 180 eur, toch een stukje minder dan een nieuwe, niet? het is tenslotten enkel dat éne knopje dat een beetje geblokkeerd zit, verder werkt ie prima, zolag je niet per ongeluk tegen dat knopje aan zit...
Nou denk je hardcover 180euro kost, en dat het ombouwen en onderzoeks kosten ook nog wel wat zijn.
Kan me niet voor stellen bij een apple reparatie centrum 180euro kost :P

Topcase van me oude macbook was al gigantisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Juist het zelf doen zou ik ook doen, maar als je het niet kan kan je het niet.
Bedoel vaker gezien rotte condensatoren op een mobo vervangen door iemand laten doen 150euro, zelf doen 15 euro.

Als je het dan niet kan sja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:56:
Is dat wettelijk wel toegestaan? Ter vergelijking: Als je een auto koopt, er een deuk in rijdt, en de dealer zegt dat-ie niks repareert maar je alleen een nieuwe auto wil verkopen ...
Oftewel dan klinkt dit als een typisch geintje wat alleen een monopolist zou doen, totaal gebrek aan service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 12:22
RemcoDelft schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:41:
[...]

Is dat wettelijk wel toegestaan? Ter vergelijking: Als je een auto koopt, er een deuk in rijdt, en de dealer zegt dat-ie niks repareert maar je alleen een nieuwe auto wil verkopen ...
Oftewel dan klinkt dit als een typisch geintje wat alleen een monopolist zou doen, totaal gebrek aan service.
Tomtom doet dit ook.
oh meneer is uw scherm kapot ? kost 150 euro (nieuw aanraakgedeelte is 7 euro, in china dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

RemcoDelft schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:41:
[...]

Tuurlijk is dat toegestaan. Ze zijn niet verplicht om, buiten de _wel_ wettelijk verplichte garantie, te repareren. Het is toch aan elk bedrijf zelf om te bepalen welk pakket producten/diensten ze leveren...

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Voor de officiele opties bij apple : http://www.apple.com/nl/support/ipad/service/faq/#warranty7

Andere optie (met waarschijnlijk verlies garantie.... google op ipad reparatie en je komt er een boel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is natuurlijk niet voor de TS om vraagt. Je flamewar mag je elders starten.

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 13-12-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 13-12-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Corn schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:33:
8)7 moedig? succes verzekerd?
kan je net zo goed het knopje eruit slopen, dat lijkt me veiliger :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Ik zou hem voorzichtig openwrikken en uitdeuken of uitvijlen zodat het knopje zijn werk weer kan doen. Hij werkt nu toch al niet goed, dus veel heb je niet te verliezen.

Of idd een nieuwe achterkant, dan is hij weer helemaal tiptop.

[ Voor 16% gewijzigd door Pierz op 05-12-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

ralfbosz

xm create bosz -c

bastian433 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:45:
[...]

Tomtom doet dit ook.
oh meneer is uw scherm kapot ? kost 150 euro (nieuw aanraakgedeelte is 7 euro, in china dan)
Nogal een verschil de cover of een scherm, scherm van de iPad kost denk ik geen 7 euro (eerder 8 :)).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens: http://www.dealextreme.com/
Bijna alle onderdelen voor de iPad leverbaar.
Zelfs al koop je iets voor $ 1, dan nog gaat het zonder verdere kosten op de brievenbus.
Ik heb meestal de spullen binnen 5 dagen in de bus.
Betalen met PayPal en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Demonteren, back cover vervangen en monteren. No problemo
Pagina: 1