Playstation 3 Slim uit UK

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
Ik ben van plan om een Playstation 3 Slim (incl. GT5 CE) bij Amazon.co.uk te bestellen, de stekker die er dan aan zit is natuurlijk verkeerd. En ik vroeg me dan af wat voor snoertje ik dan nodig heb en waar ik dat kan kopen. Ook las ik volgens mij her en der dat er iets was met de codes voor de extra auto's in de Collector's Edition van Gran Turismo 5 als je de game niet in Nederland hebt gekocht, wat is dit dan precies? :o Ook had ik nog even een vraagje over WiFi op een PS3, ik heb thuis Ziggo Alles-in-1 met 22 Mb/s + een D-Link DIR 655 router. Als ik dan bijvoorbeeld GT5 online speel gaat alles dan gewoon smooth zonder lag?

Alvast bedankt. :D

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 09:07
Dus je wil een playstation kopen voor 269 pond (317 euro) terwijl hij hier in NL 339 kost?

pricewatch: Sony PlayStation 3 320GB + Gran Turismo 5 Zwart <-

Je kan hem toch beter in NL kopen ? heb je ook geen gedoe met stekkers enz..

[ Voor 13% gewijzigd door hhoekstra op 04-12-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Met zo een gering prijsverschil zou ik het risico iig niet nemen, zal lastig worden als je garantie moet claimen.
Gewoon hier in NL bestellen :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Je internetverbinding is zeker snel genoeg om online te gamen zonder lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
Ike. schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:26:
Je internetverbinding is zeker snel genoeg om online te gamen zonder lag!
Oké, mooi om te weten. :)
hhoekstra schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:16:
Dus je wil een playstation kopen voor 269 pond (317 euro) terwijl hij hier in NL 339 kost?

pricewatch: Sony PlayStation 3 320GB + Gran Turismo 5 Zwart <-

Je kan hem toch beter in NL kopen ? heb je ook geen gedoe met stekkers enz..
Ik reken het hier altijd uit, en hier zeggen ze dat het €292,05 is, wat is nou goed?
http://www.travelex.com/n....asp?content=cnv&lang=NLD

Bij Futurezone hebben ze hem niet op voorraad, dus dan zou het Consoleshop worden, dus voor die €60 verschil wil ik het wel doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 09:07
http://www.wisselkoersen.nl/ <- daar kom ik ook op 317 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Als je eerlijk gaat vergelijken en de hogere verz. kosten vanuit de UK ook meeneemt, dan zou ik persoonlijk voor een paar tientjes echt geen UK PS3 willen hebben.
Veel succes met warranty als er ooit wat gebeurd.

Tijdens de economische recessie en de momenten dat de USD ongeveer 1,5 EUR. waard was, leek kopen in het buitenland de gouden graal maar dat is het echt niet.
Prijzen liggen dichter bij elkaar dan je denkt en beperkingen (zoals garantiebepalingen) zijn er eigenlijk altijd.

[ Voor 39% gewijzigd door Da_maniaC op 04-12-2010 14:13 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen garantie hebben is trouwens een lulverhaal, maar met de huidige koers is importeren de moeite wellicht niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb zelf vorig jaar een PS3 slim bij Amazon UK gekocht (destijds ~€200 voor de 250GB). De voedingsingang is gewoon standaard brilsnoer, die zul je vast wel ergens extra hebben. Voeding zelf is universeel 110 ~240V dus dat levert geen problemen op (UK gebruikt sowieso ook 230V geloof ik). Draait hier iig prima met standaard snoertje uit de kast ipv de meegeleverde UK kabel :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
Dyxtra schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:20:
Heb zelf vorig jaar een PS3 slim bij Amazon UK gekocht (destijds ~€200 voor de 250GB). De voedingsingang is gewoon standaard brilsnoer, die zul je vast wel ergens extra hebben. Voeding zelf is universeel 110 ~240V dus dat levert geen problemen op (UK gebruikt sowieso ook 230V geloof ik). Draait hier iig prima met standaard snoertje uit de kast ipv de meegeleverde UK kabel :)
Thanks, zo'n snoertje heb ik als het goed is nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

bello2185 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:31:

Ik reken het hier altijd uit, en hier zeggen ze dat het €292,05 is, wat is nou goed?
http://www.travelex.com/n....asp?content=cnv&lang=NLD
Wat je hier eigenlijk berekent is dit: Jij gaat met 269 pond naar een GWK en krijgt daarvoor 292 euro in je hand voor terug. Als jij van het GWK 269 pond wil hebben, moet jij aan hun ongeveer 345 euro betalen. De koersen die het GWK gebruikt zijn de verkoop en koop koersen van het GWK zelf. De echte koers zit daar tussen in.
Dus gebruik voortaan de site die hier bijvoorbeeld boven is gegeven (wisselkoersen.nl).

[ Voor 217% gewijzigd door SR8 op 04-12-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Voor de volgende keer, het is wel de bedoeling dat men zich actief opstelt en zich inzet en dat is bij jou niet bepaald het geval. Let daar de volgende keer dus even op.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Hallo,

Ik heb ook een vraagje over een PS 3 Slim uit de UK. Het is de enige playstation die ik kan bestellen. Nu staat er bij de omschrijving:

UK PAL console.

Requires Plug Adaptor (sold seperately) for use outside of the UK.

Betreft dit dan ook het snoertje wat vervangen moet worden? Of is het niet mogelijk om te gebruiken in nederland. Want ik heb gelezen dan PAL een regio is waarin spellen worden uitgebracht en alleen daarin gebruikt kunnen worden. Of iig alleen op apparaten die uit dezelfde regio komen. Dus ik ben nogal confuus.

Heel erg bedankt,
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Regio maakt niet uit voor PS3 games.
In eerdere replies is al aangeven dat je een andere stroomkabel overal kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een playstation inclusief gt5 en deze kwam ik vandaag tegen bij de Saturn in Heerhugowaard voor 309 euro (slim) versie. Weet alleen niet of er de ce versie van gt5 bij zit.
Pagina: 1