Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:53

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Hallo,
Wij hebben beneden een Philips Soundbar staan, maar sinds de verhuizing heeft hij niet echt veel bass meer.
De Bass settings staan al op +5 en nog is het middelmatig. Daarom dacht ik dat een reset het wel zou kunnen verhelpen maar dan moet ik wel weten hoe. xD
Weten jullie het? Ik kon op google wel wat vinden maar dat werkt allemaal niet.
Bijv. stekker eruit en erin. Maar nog was alles zoals het was. (tenminste de bass stond nog op +5)

Mvg.
Kryziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Ik denk dat de bass zo tegenvallend klinkt door de verhuizing. Hij speelt nu in een andere ruimte, waarin die soundbar een stuk minder vol kan klinken op de plekken waar je zit.

Nu is het zowieso al een feit dat zo'n soundbar geen werelds geluid kan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Inderdaad grote kans dat het aan de ruimte ligt, dan moer je een ander plekje zoeken voor de subwoofer.

[ Voor 47% gewijzigd door TBTL op 04-12-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Killed-1 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:53:
Ik denk dat de bass zo tegenvallend klinkt door de verhuizing. Hij speelt nu in een andere ruimte, waarin die soundbar een stuk minder vol kan klinken op de plekken waar je zit.

Nu is het zowieso al een feit dat zo'n soundbar geen werelds geluid kan geven...
Met de onderstreepte uitspraak ben ik het niet helemaal eens. :P

Maar de ruimte is kleiner geworden en die vloer bestaat uit tegels.
De vorige ruimte was 4x zo groot (wel in U vorm) met laminaat als ondergrond.

Maar de Bass is echt weg, alleen op 5+ geeft hij nog wat hij op -2 gaf.
het ligt ook niet aan de bron want zowel met de tv, tuner en dvd heeft hij het.
De enige reset optie die ik vond was stekker eruit en erin, maar na 5x heeft hij nog alles hetzelfde.

Stel dat het de plaatsing is, hoe zet ik hem dan wel goed neer?
Ook omdat hij nog tijdelijk opgesteld staat wil ik heb permanent wel goed hebben.
In het vorige huis stond hij als je de U ziet in de rechter bovenhoek. Nu staat hij op 1/3 van 1 zeide van een vierkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 10:28
schroef m eens open, het zou mij niets verbazen dat er een stekkertje los zit binnen in. Verhuizen is niet altijd gunstig voor spullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Daar heb ik persoonlijk weinig vertrouwen in. Ik ken dat spul van binnen totaal niet dus ben bang snel iets kapot te maken. En de soundbar is samen met de tv super voorzichtig in de auto verplaatst.
Pagina: 1