Situatie Extremediscount.nl

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Dit topic is bestemd om te discussiëren over de ontstane situatie bij Extremediscount.nl en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen.

Een en ander naar aanleiding van het volgende bericht dat een aantal klanten hebben ontvangen en dat inmiddels ook te lezen valt op hun website.
Betreft: Betalingsonmacht

Datum: 3 december 2010

L.S.

Vanwege het faillissement van een financierder tevens leverancier van Extremediscount.nl. kunnen wij per direct niet meer aan onze financiële- alsmede leveringsverplichtingen voldoen. Hierdoor zijn vorderingen onbetaald gebleven en is beëindiging van bedrijfsactiviteiten van .Extremediscount.nl. per 15 november 2010 .s avonds noodzakelijk gebleken.

Onder begeleiding van een insolventiebureau worden momenteel mogelijkheden bezien teneinde uit deze ontstane impasse te geraken. Derhalve verzoeken wij u uitstel van betaling te verlenen voor een periode van zes weken. Gedurende deze periode wordt getracht externe financiering te verkrijgen waarmee een buitengerechtelijk akkoord kan worden aangeboden.

Uw vordering is in onze administratie opgenomen voor een bedrag van . [BEDRAG]. Deze vordering zal maatstafgevend zijn voor het akkoord dat zal worden getracht aan te bieden.

Uit praktisch oogpunt kan, gezien het grote aantal crediteuren, slechts éénzijdige communicatie naar alle crediteuren plaatsvinden. Eventuele reacties op dit schrijven kunnen derhalve niet worden beantwoord.

Gezien de omstandigheid dat integrale betaling van de schuldenlast niet mogelijk is, zou het wellicht voor de hand liggen het faillissement aan te vragen. Dit zal echter naar verwachting slechts schadeverhogend werken voor alle bij de onderhavige zaak betrokkenen en bij een faillissement zal naar hoogste waarschijnlijkheid externe financiering en derhalve enige vorm van financiële compensatie niet meer mogelijk zijn. Vriendelijk verzoeken wij u dan ook, in het belang van eenieder, geen rechts- en executiemaatregelen te nemen.

Vertrouwende u hiermede vooralsnog correct te informeren, tekent,

hoogachtend,
Extremediscount.nl
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shops.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

Kijk ook in de handleiding veilig online winkelen voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade in dit soort situaties kan voorkomen of minimaliseren.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Zoals ik in het andere (inmiddels gesloten) topic ook al meldde krijg ik nog €188 van deze shop na het annuleren van mijn order. Ik denk niet dat ik nog mijn geld terug ga zien.

Nu zit het een beetje tussen een wal en een schip, aangezien ED (nog?) niet failliet verklaard is en er dus ook geen curator is. Het is dus nu nog afwachten wat er gaat gebeuren.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:53
Orion84 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:59:

Kijk ook in de handleiding veilig online winkelen voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade bij faillissement kan voorkomen of minimaliseren.
Alleen is in dit geval Extremediscount NIET failliet. Al is het wel aannemelijk dat ze failliet zullen gaan. Weet iemand hoe je in deze situatie moet handelen.
Zelf heb ik maar een klein bedrag te goed van ED. Om daar nu juridische kosten om te gaan maken. Al heb ik gelukkig wel een rechtsbijstandsverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
StefandeGroot schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:20:
[...]

Alleen is in dit geval Extremediscount NIET failliet. Al is het wel aannemelijk dat ze failliet zullen gaan. Weet iemand hoe je in deze situatie moet handelen.
Zelf heb ik maar een klein bedrag te goed van ED. Om daar nu juridische kosten om te gaan maken. Al heb ik gelukkig wel een rechtsbijstandsverzekering.
Scherp, ik heb het even een beetje aangepast. Er is inderdaad nog geen sprake van een faillissement.

Zelf ben ik ook wel heel benieuwd wat nu precies de situatie is en hoe je zou moeten handelen. Ik heb altijd begrepen dat je een bedrijf niet zomaar kan beëindigen als er nog schuldeisers zijn, maar om er echt iets zinnigs over te zeggen heb ik er te weinig verstand van.

Als ik het goed begrijp zijn ze dus op zoek naar een methode om de schuldeisers tevreden te stellen zonder dat het tot een faillissement komt. Klinkt allemaal een beetje wazig imho, want het klinkt ook niet alsof ze druk doende zijn met een doorstart of iets dergelijks.

Wellicht dat een van de meer juridisch onderlegde tweakers hier zijn licht eens over zou kunnen laten schijnen.

Succes aan eenieder die gedupeerd is in deze in elk geval :)

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 04-12-2010 12:46 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:12

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik denk dat als ik een significant bedrag van ED te vorderen zou hebben, ik wel degelijk het faillissement zou aanvragen:

* zonder aangewezen curator kan de zaak nu nog even snel "leeggetrokken" worden, waarna er voor de schuldenaren helemaal niets meer te halen is.
* bij mijn weten heb je als aanvrager van het faillissement net iets meer rechten (sorry, geen bron) dan een gewone schuldeiser.

Het feit dat er niet genoemd word welk insolventiebureau ermee bezig is, maakt dat ik zeer grote vraagtekens heb bij deze zaak.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Ardana schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:18:
Ik denk dat als ik een significant bedrag van ED te vorderen zou hebben, ik wel degelijk het faillissement zou aanvragen:

* zonder aangewezen curator kan de zaak nu nog even snel "leeggetrokken" worden, waarna er voor de schuldenaren helemaal niets meer te halen is.
* bij mijn weten heb je als aanvrager van het faillissement net iets meer rechten (sorry, geen bron) dan een gewone schuldeiser.

Het feit dat er niet genoemd word welk insolventiebureau ermee bezig is, maakt dat ik zeer grote vraagtekens heb bij deze zaak.
Daar heb je inderdaad een punt mee. Ze vragen expliciet of men geen faillissement wil aanvragen, kopen ze zelf tijd mee?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Wildfire

Joy to the world!

Stond vanochtend toevallig een stukje over in het Brabants Dagblad (aangezien de webshop in Goirle is gevestigd). Hierin wordt ook gerept over het faillisement van een financierder dus dat gedeelte van de verklaring stemt iig nog overeen. Ik zal kijken of ik morgen de krant nog kan vinden om het artikeltje even in te scannen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:30
Wildfire schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:29:
Stond vanochtend toevallig een stukje over in het Brabants Dagblad (aangezien de webshop in Goirle is gevestigd). Hierin wordt ook gerept over het faillisement van een financierder dus dat gedeelte van de verklaring stemt iig nog overeen. Ik zal kijken of ik morgen de krant nog kan vinden om het artikeltje even in te scannen.
Is dat dan niet het volgende stukje: http://bd.nl/nieuws/goirl...-na-klachtenregen-1.51433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Wildfire

Joy to the world!

Stukje van zaterdag niet meer kunnen inscannen, maar wel het uitgebreidere artikel wat vandaag in de krant stond:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/extremediscount.png
Bron: Brabants Dagblad 07-12-2010

En daar heb je het weer: gedupeerden die er zelf op uit gaan en daarmee onschuldigen lastig vallen. Bah.

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 07-12-2010 11:51 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen actie ondernemen en niet wachten tot dat ze failliet zijn. Dan kan je echt naar je geld fluiten. Wie weet hoeveel mensen of bedrijven voor jou staan of prioriteit hebben/krijgen.

Ik heb afgelopen juni een 7.1 dolby systeem besteld, 300 euro betaald en vervolgens een ellende weg ingeslagen. uit eindelijk eind augustus heb ik mijn geld terug gekregen. Geloof me, hoop gebeld, gemaild, gedreigd aangifte te doen enzo...laatste persoon die ik heb gesproken was *snip* Zoals het er nu voorstaat heb ik het net op het randje gered pfff....

Echt balen voor de gene die zijn geld kwijt is.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Aangezien het hier niet om het zakelijke adres van extremediscount.nl ging en dus mogelijk om prive NAW gegevens haal ik dit even weg. Ook al komt het uit een publiek beschikbare bron, toch zien we die gegevens hier liever niet. Ten eerste omdat de persoon in kwestie er hier geen controle over heeft en ten tweede om heksenjachten te voorkomen.
Zoals hierboven ergens in dat krantenartikel al duidelijk wordt geeft dat namelijk regelmatig problemen.

weet niet of jullie misschien hier wat aan hebben?

[ Voor 65% gewijzigd door Orion84 op 10-12-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word na dit bericht alleen maar nog voorzichtiger met het kopen van artikelen via internet. Ben nu denkelijk alleen maar het bedrag van het bestelde artikel kwijt (48 euro), maar op deze manier prijst het internet-kopen zichzelf weer uit de markt. Vooral als je van te voren moet betalen en daar geen andere keus in hebt, blijft het oppassen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surseance van betaling is meestal de voorportaal naar het faillissement, belooft dus niet veel goeds!
ord na dit bericht alleen maar nog voorzichtiger met het kopen van artikelen via internet. Ben nu denkelijk alleen maar het bedrag van het bestelde artikel kwijt (48 euro), maar op deze manier prijst het internet-kopen zichzelf weer uit de markt. Vooral als je van te voren moet betalen en daar geen andere keus in hebt, blijft het oppassen dus.
Gewoon kopen onder rembours...

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:47:
Surseance van betaling is meestal de voorportaal naar het faillissement, belooft dus niet veel goeds!
Waar maak jij uit op dat er sprake is van aanvraag van surseance? Dat is een gerechtelijke procedure, terwijl in de brief juist staat dat ze het buitengerechtelijk hopen op te lossen door zelf de schuldeisers om uitstel te vragen en ondertussen een financierder te zoeken.

Het zijn nogal zware woorden die je hier uit, een beetje degelijke onderbouwing is dan wel op z'n plaats. Niemand is gebaat bij paniekvoetbal en wilde speculaties in zo'n situatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 14-12-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:47:
[...]
Gewoon kopen onder rembours...
Voor een bedrag van 48 euro kopen onder rembours? Dat is 20% van de totaalsom, beetje dure verzekering. Wat dat betreft is betalen met CC of met Paypal op dat soort bedragen altijd interessanter. Die 3-4% die webshops daarvoor rekenen is fors lager dan het opsturen onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orion84 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:09:
[...]

Waar maak jij uit op dat er sprake is van aanvraag van surseance? Dat is een gerechtelijke procedure, terwijl in de brief juist staat dat ze het buitengerechtelijk hopen op te lossen door zelf de schuldeisers om uitstel te vragen en ondertussen een financierder te zoeken.

Het zijn nogal zware woorden die je hier uit, een beetje degelijke onderbouwing is dan wel op z'n plaats. Niemand is gebaat bij paniekvoetbal en wilde speculaties in zo'n situatie.
Surseance (het woord zegt het al) is uitstel van betaling; leuk dat ze het buiten de rechter om hopen op te lossen...maar het wandelpad maakt niet uit: ze vragen hoe dan ook uitstel van betaling, en dat is verreweg meestal het voorportaal naar een faillissement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Dat een officieel surseance van betaling vaak tot een failissement leidt is zeer zeker waar, maar wellicht zien ze dusdanig goede opties om er onderling uit te komen dat ze daarom juist niet dat pad gekozen hebben dat haast onvermijdelijk tot een failissement leidt. Dat de situatie niet florisant is lijkt me duidelijk, maar je conclusie dat ze vrijwel zeker op een failissement afstevenen lijkt me op dit moment een niet al te constructieve speculatie. Zeker zonder verdere onderbouwing of aanzet tot discussie voegt zo'n kreet ook bijzonder weinig toe aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extremediscount heeft een compensatie van 5,5% voorgesteld:
http://www.faillissementsverslag.nl/extremediscount-komt-met-compensatieregeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 19:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Het voorstel blijkt een regeling te zijn waarbij 5,5% van het aankoopbedrag wordt terugbetaald. Uit een aantal reacties van klanten aan www.faillissementsverslag.nl blijkt de bereidheid om hiermee akkoord te gaan, zeer laag.
Nee echt? Goed, 5,5% is beter dan 0%, maar op de order van McBoom is dat al een verlies van €177,66. Ik zou ook proberen om daar meer van terug te krijgen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

IceManX schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:13:
[...]

Nee echt? Goed, 5,5% is beter dan 0%, maar op de order van McBoom is dat al een verlies van €177,66. Ik zou ook proberen om daar meer van terug te krijgen.
Daar word ik inderdaad niet blij van. Het liefst zie ik natuurlijk dat ik het hele bedrag terugkrijg, maar dat zal wel een utopie zijn. Ik moest het hele verhaal wel een paar keer lezen om te begrijpen wat ik nu eigenlijk terug zou krijgen als ik accoord zou gaan. Hier ga ik dus niet mee accoord en het verlies wat ik zou lijden als ik niets krijg is nou ook weer niet zo spannend. Ik wacht gewoon lekker af. Als het 50% zou zijn ga ik er nog eens over nadenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Wat ik vandaag weer kreeg:
Betreft: Sanering van de schuldpositie van de heer T. van Zundert, voorheen handelend onder de eenmanszaak met als handelsnaam Extremediscount.nl en Jotom, voorheen gevestigd te 5051 DV Goirle aan de Nobelstraat 32 met als postadres Postbus 193, 5050 AD Goirle.

Geachte heer Syperda,

In bovengenoemde zaak berichten wij u als volgt.

Bij het saneringsvoorstel van 11 februari 2011 is aan u medegedeeld dat er een betwiste vordering aanwezig was in de (concurrente) schuldpositie alsmede dat er een boekencontrole zou plaatsvinden door de Belastingdienst.

Gedurende de afgelopen weken is met de crediteur van de betwiste vordering uitvoerig overleg gevoerd om tot een correcte vaststelling van de vordering te kunnen komen. Uiteindelijk is de vordering verlaagd, en derhalve de totale schuldpositie, met een bedrag van € 234.332,51. Na afronding van de boekencontrole door de Belastingdienst is de fiscale vordering eveneens vastgesteld.

Het directe resultaat van de verlaging van de betwiste vordering en de vaststelling van de fiscale vordering, is dat het aanbiedingspercentage voor alle crediteuren kan worden verhoogd. Slechts ter indicatie, kan uitgaande van de huidige crediteurenpositie een aanbieding worden gedaan van ten minste 6,25 % tegen finale kwijting van de restschuld. Bij totstandkoming van het akkoord zal de definitieve berekening plaatsvinden.

Ten tijde van het opstellen van dit schrijven hebben veel crediteuren een standpunt ingenomen aangaande het saneringsvoorstel, waarbij een groot aantal crediteuren akkoord zijn gegaan met het voorstel. Een aantal crediteuren, waaronder u, heeft tot heden geen standpunt ingenomen betreffende het saneringsvoorstel. Wij gaan ervan uit dat door het niet innemen van een standpunt, u tot heden niet in wenst te stemmen met het onderhavige saneringsvoorstel. Hierdoor dienen wij u aan te merken als (voorlopig)weigerachtige crediteur.

Vanaf 1 januari 2008 is de Faillissementswet gewijzigd, hetgeen inhoudt dat, alvorens de heer Tom van Zundert een beroep kan doen op de Wet schuldsanering natuurlijke personen (Wsnp), de heer Tom van Zundert de rechtbank kan verzoeken weigerachtige crediteuren te bevelen in te stemmen met het saneringsvoorstel. Hiertoe zal de Rechtbank Breda een dag bepalen waarop de weigerachtige schuldeisers worden gehoord. Het verzoek wordt toegewezen indien de schuldeisers in redelijkheid niet tot weigering van instemming met de schuldregeling hebben kunnen komen, in aanmerking genomen de onevenredigheid tussen het belang dat de schuldeiser heeft bij de uitoefening van de bevoegdheid tot weigering en de belangen van de schuldenaar of de overige schuldeisers die door de weigering worden geschaad (art. 287a Fw). Indien het verzoek wordt toegewezen, kan de rechtbank de schuldeiser die instemming met de schuld regeling heeft geweigerd, veroordelen in de kosten van de

procedure. Indien het verzoek wordt afgewezen zal behandeling van het verzoekschrift tot toepassing van het beroep op de Wet schuldsanering natuurlijke personen (Wsnp) plaatsvinden.

Alvorens de Rechtbank te Breda zal worden verzocht een dag te bepalen waarop de weigerachtige schuldeisers worden gehoord, verzoeken wij u nogmaals vriendelijk in te stemmen met het saneringsvoorstel en de akkoordverklaring getekend te retourneren. Indien u de akkoordverklaring niet meer voorhanden heeft, dan vindt u deze op:

Zo u reeds kenbaar is gemaakt bij het onderhavige saneringsvoorstel, zijn alle financiële stukken via www.extremediscount.net te raadplegen. Indien uw instemming afhangt van nadere en relevante informatie die niet reeds is gepubliceerd, verzoeken wij u dat schriftelijk kenbaar te maken opdat wij u van alle relevante stukken kunnen voorzien..net

Vriendelijk doch dringend verzoeken wij u binnen 6 dagen na dagtekening van dit schrijven, derhalve uiterlijk op 22 Maart 2011, kenbaar te maken of u alsnog wenst in te stemmen met het saneringsvoorstel. Indien wij van u geen reactie ontvangen gaan wij ervan uit dat u het voorstel afwijst.

Indien een minnelijk akkoord alsnog tot stand kan worden gebracht zal het dossier kunnen worden beëindigd door middel van de uitdeling van de akkoordgelden.

Bij het uitblijven van een akkoord zullen, zoals hiervoor beschreven, weigerachtige crediteuren door de rechtbank kunnen worden gehoord.

In het vertrouwen u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd,

met vriendelijke groet,

Tom van Zundert
Het lijkt erop dat hij je probeert bang te maken zodat je alsnog akkoord gaat met het saneringsvoorstel. 8)7 Hij doet z'n best maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Laatst online: 10-09 19:15
Vinden jullie het niet raar dat meneer van Zundert de boel zelf probeert af te handelen bij de liquidatie van z'n bedrijf terwijl dat normaal gedaan wordt door een curator? Deze zaak stinkt en gezien de verhalen online heeft hij dit trucje al vaker ondernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

PageFault schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:22:
Vinden jullie het niet raar dat meneer van Zundert de boel zelf probeert af te handelen bij de liquidatie van z'n bedrijf terwijl dat normaal gedaan wordt door een curator? Deze zaak stinkt en gezien de verhalen online heeft hij dit trucje al vaker ondernomen...
Ik vind dat zeker raar, dat is ook de reden dat ik er niet op inga. Je zou naar aanleiding van het bovenstaande mailtje haast aangifte doen van bedreiging en chantage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:08
Mja, hij probeert nu zelf allerlei schikkingen te treffen met crediteuren. Hij heeft een eenmanszaak, geen BV. Crediteuren hebben nu zijn bedrijf leeggetrokken en komen nu bij hem. Voor hem zijn er twee opties:
- de afhandeling zoals ie nu doet
- de afhandeling via een schuldsaneringstraject

In beide gevallen ga jij niet al je geld terug krijgen, maar een deel. Persoonlijk zou ik voor die 5% die je terugkrijgt hem lekker laten barsten en de officiele schuldsanering afwachten. Iemand die de incassobureau's niet van de stoep kan houden mag ook 3 jaar van 40 euro per week leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Bijzonder dat hij in derde persoon schrijft. Hij heeft het over 'T. van Zundert', maar ondertekent vervolgens met z'n eigen naam.

Ik kende de term 'weigerachtige crediteur' niet en heb dus even gegoogled. Ik vond deze bron: http://www.vbk.nl/VBK/NL/...ies/dwangregeling/default, maar voor de rest vooral het verhaal van 'm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephan4kant schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 01:53:
Bijzonder dat hij in derde persoon schrijft. Hij heeft het over 'T. van Zundert', maar ondertekent vervolgens met z'n eigen naam.

Ik kende de term 'weigerachtige crediteur' niet en heb dus even gegoogled. Ik vond deze bron: http://www.vbk.nl/VBK/NL/...ies/dwangregeling/default, maar voor de rest vooral het verhaal van 'm zelf.
Hallo medegedupeerde....hebben jullie wel eens gekeken op de internetsite OpgelichtOpInternet ..daar zul je tientallen mede gedupeerden vinden die allemaal door het OOI team geholpen worden. De meeste van ons hebben reeds een "dwangakkoord" vd rechtbank in Breda gekregen MAAR wij laten ons er niet onder krijgen.........
ADVIES !!!! Meldt je aan bij OOI doe aangifte via mijnpolitie.nl voor oplichting en men helpt je verder...

Beste Groet Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Laatst online: 10-09 19:15
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:40:
[...]

Hallo medegedupeerde....hebben jullie wel eens gekeken op de internetsite OpgelichtOpInternet ..daar zul je tientallen mede gedupeerden vinden die allemaal door het OOI team geholpen worden. De meeste van ons hebben reeds een "dwangakkoord" vd rechtbank in Breda gekregen MAAR wij laten ons er niet onder krijgen.........
ADVIES !!!! Meldt je aan bij OOI doe aangifte via mijnpolitie.nl voor oplichting en men helpt je verder...

Beste Groet Wim
Hij probeert ons nu te overtuigen om het geld dan maar naar een goed doel te laten gaan, wordt steeds ludieker!

Wat betreft aangifte: is gedaan maar men doet er geen zak mee. Slotconclusie: als de heer Van Zundert hier zonder al te veel kleerscheuren uit komt, dan weet je hoe je geld kunt maken met behulp van de jurispredentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:06
Ik blijf het onderstrepen : doe altijd aangifte bij oplichting. Dat kan inderdaad heel simpel via https://www.mijnpolitie.nl. Elke aangifte is er een en misschien dat je je geld niet meer terugziet, je helpt wel nieuwe slachtoffers voorkomen! Uit signalen op andere fora heb ik het idee dat er wel een zaak van gemaakt gaat worden door justitie. Ben je gedupeerd, doe dan zeker nu aangifte!

[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 11-05-2011 19:26 ]

Pagina: 1

Let op:
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:

* De welbekende "ja ik ook"-reacties.
* Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shops.
* Gooien met 'modder'.
* Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
* Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.

Wat wij wel graag zien:

* Houd de discussie hier netjes.
* Reageer beargumenteerd.
* Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.