Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ik heb komend weekend lan met 9 man 
heb er eerder 2 gehad met 8/9 man....zijn bijna de leukste tot nu toe
heb er eerder 2 gehad met 8/9 man....zijn bijna de leukste tot nu toe
Een klein LAN met een man of 6-10 is idd ook errug leuk
.. Gewoon lekker met wat vrienden gamen tot je erbij neervalt.
Verwijderd
ik heb net een week of twee geleden een LAN party gehouden in een vakantiepark. Samen met een paar goede vrienden hebben we een huisje gehuurd en ...GAMEN. Is niet zo massaal, maar de gameplay komt zo wel tot zijn recht! Daarbij kan je makkelijker alle slechte dingen doen en gebruiken zoals je dat niet zou kunnen op een grote LAN party.
Over een maand of twee next one!!:+:+
Over een maand of twee next one!!:+:+
http://come.to/martijns_place
in de fotosectie
IceStorm, Ordilogicus en wHiTeRaZoR zijn de vaste netwerkweekenders bij ons
in de fotosectie
Verwijderd
Ik moet zeggen dat je bij foto 11 van netwerkweekend 1 wel heeele kleine plaatsen hebt, damn man !Op Wednesday 14 March 2001 19:25 schreef Booster het volgende:
http://come.to/martijns_place
in de fotosectie
Verwijderd
dat zijn toch de servers?, dat maakt toch niet uit waar je die zet, je kan ze ook ophangen aan touwen ofzo, of buiten in een boom..., je hoeft er verder toch niet achter om te spelen, alleen een game hosten ofzo...
Verwijderd
Ik organiseer samen met een maat van me de ZeeLAN lanparties. Dit gaat meestal tot max. 20 man. We kennen elkaar allemaal wel uit de zeeuwse online gaming scene dus we kunnen elkaar gewoon uitschelden. Dat doe je met vreemden niet zo snel
verder zijn boxen bij ons toegestaan en dat is behoorlijk sfeerverhogend aangezien je dan meer contact heb met de andere mensen in de zaal. Dit vind ik toch wel de grote voordelen van een wat kleinere lan...kijk ff op www.zeelan.net in de picture sectie voor wat domme pics 
GRTZ
GRTZ
ik heb ook al een aatntal x een lannetje bijgewoont van 2-16 personen. Het is wel zo dat je een hub moet hebben, nou zijn er toevallig bij mij 3 in de grop die er 1 hebben. maar de aanschap is aardig duur.
Dat 2de keyboard is van de server, en er was zat plaats hoorOp Wednesday 14 March 2001 19:37 schreef Adro het volgende:
Ik moet zeggen dat je bij foto 11 van netwerkweekend 1 wel heeele kleine plaatsen hebt, damn man !
vrienden?Op Wednesday 14 March 2001 18:30 schreef Xanandu het volgende:
Anders organiseer je toch wat met je vrienden
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Op LANs hoor je met koptelefoons te werkenOp Thursday 15 March 2001 21:30 schreef Tweaker het volgende:
Boxen zijn zwaar irritant juist, zeker bij racespellen.
Nee een headset is veel beter.. en als iemand dan ook nog ff een 2e PC meeneemt die kan dienen als dedicated RogerWilco server dan is het feest helemaal compleet.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Geef mij maar een Surroundsetje. Het wordt dan heel lastig om iemand van achteren te besluipen:)Op Thursday 15 March 2001 21:33 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Op LANs hoor je met koptelefoons te werken.. Zeker als er mensen zijn die tegelijk verschillende soorten muziek zo hard mogelijk willen laten horen. En voor zoiets als CS is een koptelefoon toch beter.
*KNARS* *KNARS* *BLAM BLAM BLAM*
Counter-terrorits win!:p
En als je bang bent dat ze jou horen zet je ff het wat zachter.
Verwijderd
Op kleine lanparties vind ik boxen juist sfeerverhogend. Een koptelefoon zorgt er voor dat je in je eigen wereldje zit en dat kan ik thuis ook. Bij ons zit iedereen altijd flink te juichen en te vloeken(PARTY!) en dat heeft thuis dan weer niet zo veel nut. Op een grote lan kan ik me voorstellen dat al die boxen een beetje te veel worden.
Pagina: 1