Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Oh hai!

Ik heb net het meesterlijke programma gedownload: One click root. Werkt allemaal prima, ik kom keurig in recoverymode (3 button werkt niet) dan kies ik update.zip en bam die leuke E: error...

Ik zit in de derde recoverymode, en ik heb werkelijk geen idee wat ik fout doe!

Help

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als dit bedoeld was als reply in een groot topic van een specifieke telefoon, dan heb je op New Topic gedrukt ipv Reply? Anders zul je toch echt moeten zeggen welke telefoon het om gaat.

Verder zeg je niet veel over wat je al zelf gedaan hebt, waar je op gezocht hebt, etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 12:29

Comgenie

Soms heb je dat

Misschien is het handig om te vermelden welke telefoon je hebt. En als je toch bezig bent met opzoeken daarvan, ook even op zoek te gaan of er niet al een root-topic met daarin instructies aanwezig is op dit forum :).

No animals were harmed in the making of this comment.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gok even dat je een Galaxy S hebt. Je hebt waarschijnlijk recovery 3e en je hebt 2e nodig voor ongeauthorizeerde update.zips. Je zult je telefoon moeten flashen met bijv CF-Root dan (via Odin) om weer recovery 2e te krijgen. Succes...

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dit topic voldoet niet aan de algemene voorwaarden, daar ben je door mijn collega RoD in "Root probleem" ook al eens op gewezen. Dit topic gaat dus op slot.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.