Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen:),

ik heb ongeveer 8-9 maanden geleden voor 600 euro een Dell Inspiron 570 gekocht
het is een multimedia systeem met de volgende specs;
AMD Phenom X4 2.8GHZ
6GB Geheugen
600GB Hard Disk
Ati Radeon HD5450 1gb

ik heb toen de HD5450 gelijk eruit gehaald en een HD4670 1gb erin gestopt, omdat hij gewoon beter was in bijna alle opzichten, maar nu loop ik tegen problemen aan met games zoals Call of Duty Black Ops, en de nieuwe uitbreiding van World of Warcraft, Cataclysm. dus nu wil ik gaan upgraden, ik had al wat in gedachten

namelijk;

Antec Nine Hundred II
XFX HD5850 Black Edition
Corsair CMPSU-600G(600W)

ik wil een nieuw voeding omdat ik er gister achter ben gekomen dat ik maar een 300W voeding heb:O?
en met al die toeters en bellen op die case en die videokaart kan dat nogal lastig gaan worden...

maar, ik zou graag willen weten of het ergens anders aan zou kunnen liggen.

groeten,
Romain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:48
Ik zeg nieuwe USB-muis. Moet helemaal goed komen!

Nee serieus. Niemand hier kan je helpen als je niet verteld wat je problemen zijn en wat je daar al aan gedaan had. Je vermeld dat je tegen problemen aangelopen bent, maar niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha ohja:S, nou ik loop tegen problemen aan zoals dat mijn GTA ineens met 10 FPS loopt, terwijl hij altijd ongeveer met minstens 30-40 liep:S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT Xsk1lzX,

Als je software op bestaande hardware minder goed loopt, zit je probleem in software, niet hardware. Mest de boel eens uit, herinstalleer desnoods je OS en je hebt snel genoeg weer je oude performance terug.

Upgraden van hardware is alleen zinnig als je performance ook na het op orde krijgen van je software niet goed is. Beoordeel dat dan.

Maar...

Zoals je hier dit topic opent is niet helemaal de bedoeling op GoT: we verwachten dat je eerst zelf de moeite doet om op zoek te gaan naar een oplossing, en dan om in het juiste subforum eerst te kijken naar bestaande topics over een onderwerp voordat je een eigen topic opent.

In dit geval post je iets in Overige Hardware terwijl je vraag gaat over een compleet systeem, wat dus in Complete Systemen & Laptops thuishoort.

En al je daar gaat kijken vind je:
Best Buy Guide overzichtstopic

Waarin verwezen wordt naar:
[UG Aanschaf] Gamesysteem

Lees dat eens door, dat scheelt het wiel onnodig opnieuw uitvinden. En als je vragen hebt *na* het doorlezen is dat de plek ervoor.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.