hallo iedereen:),
ik heb ongeveer 8-9 maanden geleden voor 600 euro een Dell Inspiron 570 gekocht
het is een multimedia systeem met de volgende specs;
AMD Phenom X4 2.8GHZ
6GB Geheugen
600GB Hard Disk
Ati Radeon HD5450 1gb
ik heb toen de HD5450 gelijk eruit gehaald en een HD4670 1gb erin gestopt, omdat hij gewoon beter was in bijna alle opzichten, maar nu loop ik tegen problemen aan met games zoals Call of Duty Black Ops, en de nieuwe uitbreiding van World of Warcraft, Cataclysm. dus nu wil ik gaan upgraden, ik had al wat in gedachten
namelijk;
Antec Nine Hundred II
XFX HD5850 Black Edition
Corsair CMPSU-600G(600W)
ik wil een nieuw voeding omdat ik er gister achter ben gekomen dat ik maar een 300W voeding heb:O?
en met al die toeters en bellen op die case en die videokaart kan dat nogal lastig gaan worden...
maar, ik zou graag willen weten of het ergens anders aan zou kunnen liggen.
groeten,
Romain.
ik heb ongeveer 8-9 maanden geleden voor 600 euro een Dell Inspiron 570 gekocht
het is een multimedia systeem met de volgende specs;
AMD Phenom X4 2.8GHZ
6GB Geheugen
600GB Hard Disk
Ati Radeon HD5450 1gb
ik heb toen de HD5450 gelijk eruit gehaald en een HD4670 1gb erin gestopt, omdat hij gewoon beter was in bijna alle opzichten, maar nu loop ik tegen problemen aan met games zoals Call of Duty Black Ops, en de nieuwe uitbreiding van World of Warcraft, Cataclysm. dus nu wil ik gaan upgraden, ik had al wat in gedachten
namelijk;
Antec Nine Hundred II
XFX HD5850 Black Edition
Corsair CMPSU-600G(600W)
ik wil een nieuw voeding omdat ik er gister achter ben gekomen dat ik maar een 300W voeding heb:O?
en met al die toeters en bellen op die case en die videokaart kan dat nogal lastig gaan worden...
maar, ik zou graag willen weten of het ergens anders aan zou kunnen liggen.
groeten,
Romain.