Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FP 2003 invoegen uit bestand werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
AUB DELETEN ik vond denk ik toch een beter forum deel en plaatste het daar net.
FP2003 kan geen image invoegen, bestandsbheer popt up en weg
Als dit bericht in de verkeerde categorie staat, dan aub naar het juiste forum zetten moderator.

Ik heb frontpage 2003, dat werkt heerlijk real time voor simpele info sites.

Nu is er echter een vreemd probleem dat denk ik eerder bij 'verkenner' of zo.. zit dan in FP zelf.

FP heb ik met 2 utilitys en de eigen repair (met en zonder cd methode) gerepareert.
Ik kan wel uit de media galerij plaatjes invoegen.
Doe ik echter: bestand, invoegen, uit bestand, bladeren, dan komt een fractie van een seconde de blader pop-up, en die schiet wer weg. Is er iemand die dit herkent? met google vind ik vele errors omtrent niet kunnen invoegen van div. media in fp 2003 , maar die komen wel allemaal bij hun bestanden, via bladeren, bij mij stokt het dus al wanneer bladeren aan bod komt...

Mijn gevoel zegt me nu dus dat het zeer wel mogelijk iets met verkenner is, met windows 7 x64, en niet frontpage an sich wellicht.
De rest van office 2003 werkt wel, ook bladeren en invoegen in bijv. word dus dat is wel weer weird.
Ook ben ik 3 systeem herstel punten terug gegaan, ook dat maakte niet uit..
Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door notsonewbie op 04-12-2010 01:12 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)