pc op versterker aangesloten, en nu heb ik vertraging

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 11:20
Ik heb via een tulp stekker verbinding mijn pc aangesloten op de versterker, maar als ik mijn pc boksen ook aanzet hoor ik een vertraging in het geluid. erg irritant dus zet dan ook 1 van de 2 aan.
Ik heb dit ook als ik tv kijk en dan het geluid van de tv via de versterker wil laten lopen.

En kennis van mij heeft precies hetzelfde als mij alleen een harman cardon setje en die heeft absoluut geen last van vertraging.

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-01 18:35
Hoe zijn de pc speakers aangesloten? Heb je de tv rechtstreeks aangesloten op de versterker (niet via de pc) en hoe is hij dan aangesloten?

weetikveel!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk zit er in je versterker ergens wel een optie voor directe doorgifte van het geluid en voor je tv geldt hetzelfde: allerlei "beeldverbeterende" (subjectief) opties vertragen de beeldverwerking, waardoor het geluid juist voor komt te lopen op het beeld.

Wanneer je een topic als deze start, wordt er wel van je verwacht dat je een beetje informatie geeft over je apparatuur, hoe je het aangesloten hebt en wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Zoek bijvoorbeeld eens op "versterker vertraging" o.i.d. op dit forum en lees ons beleid eens door, in het bijzonder het stukje over het plaatsen van topics.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.