Toon posts:

Nieuwe laptop..

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik wil al een tijdje een nieuwe laptop kopen maar weet niet precies welke. Hij is bedoeld voor school en om te gamen met de nieuwste spellen (Bijv. Fifa 11 of Assasins Creed Brotherhood).
Iemand Tips?

Zelf dacht ik aan deze laptop de Dell XP15 met configuratie:

Metalloid Aluminum WLAN Cover
Intel® Core™ i7 740QM (1.73 Ghz, 6MB, 4C)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
Besturingssysteem Windows®
1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
2GB NVIDIA® GeForce™ 435M GT grafische kaart
8x optisch dvd+/-rw-station
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)

Dit alles voor €1014,24,-

Is deze laptop goed?
Andere suggesties zijn ook welkom.

Alvast bedankt.

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:10
Onderstaande link is de Best Buy Guide voor laptops deze maand.

reviews: Notebook Best Buy Guide: december 2010

Succes!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nieuw hier? :w ;)

Als je kijkt in het Best Buy Guide overzichtstopic, zie je onder andere een flink aantal notebook adviezen staan. Kijk daar eens. Mocht dat niet helpen, zie de vele andere topics in Complete Systemen & Laptops. Je bent niet de enige met die vraag ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29
Ik weet niet hoe snel je de laptop nodig hebt maar misschien is het beter om te wachten tot er meer informatie beschikbaar is over de nieuwe processoren die uit gaan komen.

Verwijderd

Bron schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:39:
Ik weet niet hoe snel je de laptop nodig hebt maar misschien is het beter om te wachten tot er meer informatie beschikbaar is over de nieuwe processoren die uit gaan komen.
Zijn die sandy bridges processors dan echt zo groot verschil met die van nu en komen die dus al in januari uit? Was namelijk ook van plan om deze maand een laptop te kopen.

Verwijderd

Ik zou de Medion Akoya x6811 of 7811 nemen voor de beste game ervaring.
7811 is het snelste en heeft groot scherm.
999 euro en 740QM + HD5870
http://www.medion.com/nl/...K2WhYqe06UCFYkL3godyj0_lw

http://www.medion.com/nl/...tegory=gamer_notebooks_10
Medion Akoya X6811 met 740QM, Full HD scherm, en GTX460m
1200 euro

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 19:34 ]

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 20:16
ikzelf ben geen fan van dell ik zou eerder een MSI nemen die zijn iets steviger en betere bouw kwaliteit

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Verwijderd

Supsooi schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:44:
ikzelf ben geen fan van dell ik zou eerder een MSI nemen die zijn iets steviger en betere bouw kwaliteit
Als je MSI kwaliteit wil voor een goede prijs moet je die medion van 1200 euro nemen.. Dat is een MSI barebone.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://configure2.euro.de...0XL505&rbc=N00XL505&s=dhs

exact dezelfde laptop voor minder geld (hij is in de aanbieding). De GPU van de laptop is trouwens niet echt geschikt voor games, ik zou naar een andere laptop kijken.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica