Ik verblijf op dit moment in de VS en ik wil een Sony eReader aanschaffen. Aan de ene kant omdat ik hem hier wil gebruiken en aan de andere kant omdat het zo gigantisch veel goedkoper is hier. Nu wil ik, als ik straks weer in Nederland ben, natuurlijk niet met een probleem zitten als het ding kapot gaat want als ik het dan naar Sony USA moet sturen ben ik erg veel geld kwijt.
Mailtje aan Sony Nederland gaf dit antwoord in perfect Nederlands:
Nu vraag ik mij af of het echt een probleem gaat vormen. Natuurlijk zouden ze aan de hand van het serienummer kunnen zien waar het ding vandaag komt maar voor zover ik weet zijn ze toch in grote lijnen hetzelfde, afgezien van wellicht de adapter maar die hoef je toch nooit mee te sturen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mailtje aan Sony Nederland gaf dit antwoord in perfect Nederlands:
In de disclaimer staat dat ze niet nogmaals zullen reageren en dan hebben ze dus tot op heden niet gedaan.Producten die buiten nederland zijn aangeschaft hebben geen grantie in nederland maar in land van aankoop.
Nu vraag ik mij af of het echt een probleem gaat vormen. Natuurlijk zouden ze aan de hand van het serienummer kunnen zien waar het ding vandaag komt maar voor zover ik weet zijn ze toch in grote lijnen hetzelfde, afgezien van wellicht de adapter maar die hoef je toch nooit mee te sturen. Heeft iemand hier ervaring mee?