Hello tweakers,
Ik zit met een probleempje...Ik wil op een linux systeem een benchmark draaien. Het betreft een bepaalde applicatie (hfss, een of ander ontwerp tool voor IC's). Ik ben zelf geen designer maar linux/unixsysteembeheerder. De benchmark is een script/macro in VB die een design bouwt.Echter, ik zou graag zien dat nadat het design is gebouwd in de applicatie, de applicatie afsluit. Hiermee kan ik dan de tijd meten die het duurt om het design te bouwen. De applicatie word vanaf de command line opgestart met als optie dat hij het vbscript 'afspeelt' waarmee het design word gebouwd.
Ik kan mijn weg goed vinden in shell scripting, maar van VB heb ik geen kaas gegeten.
Ik heb diverse mogelijkheden (via google) geprobeerd, maar deze werken niet. Waarschijnlijk omdat ik iets verkeerd doe. Wat heb ik geprobeerd:
Wscript.Quit(1) als laatste regel. Het design word dan gebouwd, en ik krijg daarna een foutmelding:
Script error [Code 800a01a8] in file /path/to/vbsfile
Description: Object required 'Wscript'
Lin(4669): 'Wscript.Quit(1)'
Cause: Microsoft VBscript runtime error
Variaties hierop (andere errorcode, zonder errorcode geven hetzelfde resultaat)
end als laatste regel: Het design word niet gebouwd en krijg meteen een foutmelding:
Script error [Code 800a0400] in file /path/to/vbsfile
Description: Expected statement
Lin(4669): 'end'
Cause: Microsoft VBscript compilation error
google verwijst me vaak naar wscript, maar dat schijnt hier dus niet te werken.
Als iemand een idee heeft hoe ik dit kan oplossen dan houd ik me aanbevolen.
Ik kan het vbscript helaas niet posten, aangezien de kans bestaat dat hier gevoelige informatie in zit.
cheers,
bokkiewok
Ik zit met een probleempje...Ik wil op een linux systeem een benchmark draaien. Het betreft een bepaalde applicatie (hfss, een of ander ontwerp tool voor IC's). Ik ben zelf geen designer maar linux/unixsysteembeheerder. De benchmark is een script/macro in VB die een design bouwt.Echter, ik zou graag zien dat nadat het design is gebouwd in de applicatie, de applicatie afsluit. Hiermee kan ik dan de tijd meten die het duurt om het design te bouwen. De applicatie word vanaf de command line opgestart met als optie dat hij het vbscript 'afspeelt' waarmee het design word gebouwd.
Ik kan mijn weg goed vinden in shell scripting, maar van VB heb ik geen kaas gegeten.
Ik heb diverse mogelijkheden (via google) geprobeerd, maar deze werken niet. Waarschijnlijk omdat ik iets verkeerd doe. Wat heb ik geprobeerd:
Wscript.Quit(1) als laatste regel. Het design word dan gebouwd, en ik krijg daarna een foutmelding:
Script error [Code 800a01a8] in file /path/to/vbsfile
Description: Object required 'Wscript'
Lin(4669): 'Wscript.Quit(1)'
Cause: Microsoft VBscript runtime error
Variaties hierop (andere errorcode, zonder errorcode geven hetzelfde resultaat)
end als laatste regel: Het design word niet gebouwd en krijg meteen een foutmelding:
Script error [Code 800a0400] in file /path/to/vbsfile
Description: Expected statement
Lin(4669): 'end'
Cause: Microsoft VBscript compilation error
google verwijst me vaak naar wscript, maar dat schijnt hier dus niet te werken.
Als iemand een idee heeft hoe ik dit kan oplossen dan houd ik me aanbevolen.
Ik kan het vbscript helaas niet posten, aangezien de kans bestaat dat hier gevoelige informatie in zit.
cheers,
bokkiewok