Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374549

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb een parrot CK3100 gekocht. Nu lijkt alles heel simpel en dat is ook wel zo maar ik zit met een vraag. In de bedrading van de parrot gaat er een rode draad een zekeringhouder in van 5A. Dan gaat deze weer verder naar de accu? (staat op 12V battery)

Nu heb ik nog zo'n draadje (oranje) ook 5A gezekerd en daar staat op 12V Ignition. Wat betekend dit en waar moet dit draadje aan vast gesloten worden?

Alvast bedankt.

Groet Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:26
Ik vermoed dat het oranje draadje dan geschakeld moet worden met het contact.

Je parrot heeft 2 aansluitingen voor voeding; 1 continue, 1 geschakeld.
Continue is om het geheugen vast te houden, en om nog om te bellen via de parrot zodra je het contact af zet.
Geschakeld is dat de parrot actief wordt zodra je het contact om zet.

Zo was het met mijn oude 6310 carkit en verwacht niet dat het nu anders zou zijn.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar is het dan zo dat ze beide aangesloten moeten worden? Of een van de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Je moet ze uiteraard allebei aansluiten.
Er zitten gewoon iso stekkers aan de Parrot, dus dat is in veel auto gewoon een kwestie van even tussen de radio prikken en even controleren of de 2 spanningen niet omgedraaid zitten.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had hem 2e hands, dus er ontbraken wat stekkertjes en er was met de draden geknoeid. Maargoed, het zit er nu in en het werkt allemaal. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23
Let er even op dat je parrot bij het afzetten van het contact netjes goodbye zegt, als dat niet zo is zitten de draaden meestal verkkeerd om en kun je naar verloop van tijd geen contact meer krijgen met de parrot... is een soort van bugje
Pagina: 1