Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
goede morgen allemaal!

ik ben opzoek naar een simpel programma voor w7 waar ik mobiele contacten snel en gemakkelijk kan invoeren en vervolgens kan synchroniseren naar me blackberry. het gaat namelijk om 140 contacten en om deze via de mobiele telefoon allemaal te invoeren is onbegonnen werk.

bedankt.

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

En heb je al eens op de Blackberry website gekeken? Daar zijn genoeg oplossingen te vinden. Of anders Google.

Verwijderd

Topicstarter
EoG schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:37:
En heb je al eens op de Blackberry website gekeken? Daar zijn genoeg oplossingen te vinden. Of anders Google.
ik heb blackberry desktop manager op me computer maar dit is volgens mij bedoelt om agenda's, e-mail contacten te synchroniseren, ik heb ook al op google gekeken maar er is niks te vinden wat echt werkt of de programma's die mensen toevoegen zijn niet meer beschikbaar

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

http://www.blackberryforu...just-backup-contacts.html

Eerste hit op Google.
Edit: Je weet dat "me computer" geen Nederlands is hoop ik.

[ Voor 19% gewijzigd door EoG op 03-12-2010 11:41 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik geloof er niets van dat je met Google niets kan vinden, zie onder andere de link hierboven. Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief voor je post, en dan is "ik heb gezocht maar ik kan niets vinden" niet voldoende. Zeker niet als blijkt dat er met Google wél het een en ander te vinden is. Lees aub Het algemeen beleid door, want daar staat in waar een topicstart aan moet voldoen. Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.