Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech setpoint 620.exe wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Heel vreemd, ik klik op het exe bestandje (wat ik via deze site gedownload heb) en dan komt er een popup scherm van Logitech maar zie ik verder geen tekst staan.
Ik bedoel ik zie links in het schermpje wel 2 selectierondjes en kan dan een keuze maken welke van de twee ik selecteer maar zie verder geen tekst staan om verder te gaan met het programma.
net alsof die installer niet goed is maar die heb ik nu al verschillende keren opnieuw gedownload.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. ? :?

Specs

• Le_Freak !
echt niemand ?

Specs

• Mystery
  • Laatst online: 26-09 09:10
Welke Windows versie? Als dat Vista of 7 is dan kan je proberen de setup uit te voeren als administrator (ook als je gebruiker al administrator is).

Battle.net tag

• Le_Freak !
Windows 7 gebruik ik en net gebrobeerd met uitvoeren als administrator maar hetzelfde verhaal.
ik krijg dus het Logitech opstartscherm te zien met linksboven het plaatje van een deel van een muis met die twee selectierondjes maar ja ik kan wel selecteren maar zie verder geen knop hoe ik nu door kan klikken.

Specs

• Mystery
  • Laatst online: 26-09 09:10
En compatability instellen op een eerdere versie van Windows? Heb je wel de juiste versie (32-bit of 64-bit)? Heb je misschien al een eerdere versie van de applicatie waardoor de installer nu niet goed gaat?

[ Voor 54% gewijzigd door Mystery op 06-12-2010 13:22 . Reden: extra opties ]

Battle.net tag

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Misschien één of ander raar Windows thema ingesteld waardoor het niet ziet?

Afgelopen week de 32 bits versie voor Windows XP op mijn netbook gezet.
Nu net op het werk de 64 bits versie voor Windows 7 (64 bit) proberen op te starten, dat ziet er ook gewoon goed uit.

This footer is intentionally left blank

• Le_Freak !
Ja ik heb de juiste versie, 32bit. heb wel voor mijn Logitech Harmony software geinstalleerd en toen lukte de Logitech desktopmanager niet maar de software om de Harmony wel. weet niet of dat conflicteerd misschien.

Specs

Pagina: 1