Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Driver installeren

Pagina: 1
Acties:

• Diecke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 22:26
Hallo,

Ik heb nieuwe drivers gedownload voor een tv-kaart. Nu heb ik deze map:
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/5834/bestanden.jpg

Hoe installeer ik dit, er zit geen exe bij en de .inf 'ondersteund deze installatie methode niet'

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 19:01
Diecke schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:39:
Hallo,

Ik heb nieuwe drivers gedownload voor een tv-kaart. Nu heb ik deze map:
[afbeelding]

Hoe installeer ik dit, er zit geen exe bij en de .inf 'ondersteund deze installatie methode niet'
Knop drivers bijwerken onder apparaatbeheer, en dan pointen naar die map misschien?

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Heb je al ge-Googled? Tweakers is geen helpdesk ;)

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57

hellknight

Medieval Nerd

Wanneer je om hulp vraagt, is het aan te raden wat meer info te geven: welke kaart, welk OS, wat heb je zelf geprobeerd, wat zegt google, etc.
Door puur je vraag hier te dumpen zonder extra info ga je weining hulp krijgen

Your lack of planning is not my emergency

• Diecke
Het gekke is dat de tv kaart niet bij de apparaatbeheer staat. dacht door de driver te installeren wel, maar zo werkt het dus niet? hoe zorg ik dat mijn pc de kaart herkent? Kaart zit er standaard in, maar is na een reinstall van windows niet meer herkent.

EDIT: Kaart Medion CTX 9xx serie. en op de site van medion staat dit bij drivers voor mijn pc:
TV Card Hybrid Drijver software voor de Philips 7131/7134-Chipset.
Dit stuurprogramma ondersteund de volgende kaarten:

* Medion CTX 926
* Medion CTX 941
* Medion CTX 942 Dual TV Tuner, Dual DVB-T
* Medion CTX 944 Quad TV Tuner, Dual DVB-T/-S
* Medion CTX 948 DVB-T/-S
* Medion CTX 949
* Medion CTX 953 DVB-T
* Medion CTX 971
* Medion CTX 978

Ik draai Windows Vista

[ Voor 50% gewijzigd door Diecke op 03-12-2010 10:54 ]

• pennywiser
Diecke schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:49:
Het gekke is dat de tv kaart niet bij de apparaatbeheer staat. dacht door de driver te installeren wel, maar zo werkt het dus niet? hoe zorg ik dat mijn pc de kaart herkent? Kaart zit er standaard in, maar is na een reinstall van windows niet meer herkent.
Geen onbekende apparaten? Anders de knop zoeken naar gewijzigde apparaten, bij apparaatbeheer?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:41

E-Vix

Nu met sneeuw!

Staat er ook geen onbekend apparaat tussen in je apparaatbeheer?
Als je deze opent en je kiest voor "Stuurprogramma bijwerken" en je verwijst hem naar het mapje met je driver, dan doet Windows de rest voor je.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• EoG

EoG

BOFH

Heb je al voor een oplossing op Google gezocht? Zo ja; wat waren je conclusies hieruit?

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 11:49

itsalwaysme

Graast voor DB

Rechtermuisklik op het *.inf bestand, en dan installeren selecteren.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• Diecke
EoG schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:53:
[...]

Heb je al voor een oplossing op Google gezocht? Zo ja; wat waren je conclusies hieruit?
Op google stond dat ik de .inf moest installeren, maar dit was voor ik wist dat de kaart niet werd herkent.

Onder welk kopje moet ik zoeken voor de tv-tuner, want ik vind hem niet :S

.inf installeren werkt niet

[ Voor 3% gewijzigd door Diecke op 03-12-2010 10:59 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
Kaart staat niet stiekem al geinstalleerd onder 'Besturing voor geluid, video en spelletjes'? Zit de kaart in het systeem waarin deze origineel meelegeleverd was of is 't een ander systeem?

• Diecke
Nielson schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:58:
[...]
Kaart staat niet stiekem al geinstalleerd onder 'Besturing voor geluid, video en spelletjes'? Zit de kaart in het systeem waarin deze origineel meelegeleverd was of is 't een ander systeem?
Deze kaart zat in het origineel. en bij 'Besturing voor geluid, video en spelletjes' staan alleen maar een webcam, CREATIX SAA7131 en VIA high definition audio maar dat is geloof ik ook niet

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
Kaart Medion CTX 9xx serie. en op de site van medion staat dit bij drivers voor mijn pc:
TV Card Hybrid Drijver software voor de Philips 7131/7134-Chipset.
Diecke schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:01:
Deze kaart zat in het origineel. en bij 'Besturing voor geluid, video en spelletjes' staan alleen maar een webcam, CREATIX SAA7131 en VIA high definition audio maar dat is geloof ik ook niet
Ik zie anders wel een overeenkomst.

• itsalwaysme

itsalwaysme

Graast voor DB

Nielson schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:03:
[...]

[...]
Ik zie anders wel een overeenkomst.
Dat is de kaart ook volgens mij. iig als ik er op google, komt er een tv kaart van medion uit.

It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• pennywiser
Diecke schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:01:
[...]

Dat (de Creatix) is m dus. Hierbij drivers bijwerken doen, en pointen nar je map met drivers.

• Diecke
Ah gelukt, dank jullie wel :D

• itsalwaysme

itsalwaysme

Graast voor DB

En dit had je zelfs in de help van Windows kunnen vinden.

• pennywiser
Mooi dat het gelukt is.
itsalwaysme schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:51:
[...]

En dit had je zelfs in de help van Windows kunnen vinden.
Jammer dat we door dit soort reacties te geven beginners nauwelijks iets aan GOT hebben, omdat iedereen roept ga maar Googlen. Eerdere antwoorden zijn er dus ook niet dus hier, dus zoeken heeft soms dus geen zin, ja je komt topics tegen waarin weer iemand word afgeblaft zodat je meteen weet hoe welkom je hier bent als beginnende Tweaker. Zo hou je een incrowd groepje Tweakers in stand. Jammer mi.

• EoG

EoG

BOFH

pennywiser schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:01:
Mooi dat het gelukt is.

[...]

Jammer dat we door dit soort reacties te geven beginners nauwelijks iets aan GOT hebben, omdat iedereen roept ga maar Googlen. Eerdere antwoorden zijn er dus ook niet dus hier, dus zoeken heeft soms dus geen zin, ja je komt topics tegen waarin weer iemand word afgeblaft zodat je meteen weet hoe welkom je hier bent als beginnende Tweaker. Zo hou je een incrowd groepje Tweakers in stand. Jammer mi.
Aan de andere kant leert er niemand iets van door te zeggen:"klik met rechts op "deze computer", ga naar "eigenschappen"" etcetera.
Een beetje inzet wordt toch wel verwacht? Wat steeds vaker gebeurt is dat mensen vragen stellen die zeer eenvoudig op te zoeken zijn door middel van Google of je F1 toets. Een beetje inzet wordt wel verwacht, anders kun je je vraag beter in het helpmij.nl forum een vraag stellen. GoT is geen helpdesk, of zie ik dit verkeerd?

• itsalwaysme

itsalwaysme

Graast voor DB

pennywiser schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:01:
Mooi dat het gelukt is.

[...]

Om te beginnen had ik initieel een antwoord gegeven.
Daarbij is het hier op Tweakers de bedoeling dat een gebruiker eerst zelf zoekt.Dus daar kan je dan ook vanuit gaan, en vind ik dat je best kan melden dat hij het zelf ook makkelijk had kunnen vinden

• pennywiser
EoG schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:04:
[...]

Aan de andere kant leert er niemand iets van door te zeggen:"klik met rechts op "deze computer", ga naar "eigenschappen"" etcetera.
Een beetje inzet wordt toch wel verwacht? Wat steeds vaker gebeurt is dat mensen vragen stellen die zeer eenvoudig op te zoeken zijn door middel van Google of je F1 toets. Een beetje inzet wordt wel verwacht, anders kun je je vraag beter in het helpmij.nl forum een vraag stellen. GoT is geen helpdesk, of zie ik dit verkeerd?
Nee mss zie je het wel goed, ik zeg alleen dat ik het jammer en onnodig vindt. :)

Verwijderd

Hoezo niet?
Pagina: 1