Het klopt dat de client alleen html/css/js is, dat is ook het hele idee. De server (C# applicatie) stuurt de coördinaten in JSON-formaat via websockets naar de browser. Veel browsers ondersteunen websockets niet, de laatste Chrome sowieso wel, dus als je probeert gebruik dan die voor de zekerheid.
Je opent de exe en dan de html, dan zou het moeten werken.
Nu is het de bedoeling dat het werkt in IE9, maar die ondersteunt geen websockets, maar wel via node.js die er voor zorgt dat het in iedere browser werkt. Onderstaande link legt uit hoe het bijvoorbeeld kan met C# icm UDP:
http://isolasoftware.it/2...-to-web-using-websockets/
Ik krijg het zelf helaas niet aan de praat. Ik krijg in de terminal de fout: ReferenceError: socket is not defined
Ik heb letterlijk het voorbeeld gekopieerd. Ik zal die gast 's mailen.
Bij de SDK (1.0) zit een sample browser met o.a. Kinect Explorer en Shape Game. De skeleton bij de Explorer is soms wat stotterig vooral bij de handen, bij de Shape Game werkt 'ie juist perfect. Na wat ploegen in de code zag ik dat deze smoothing gebruikt. Beide programma's zijn wel heel anders opgebouwd, ik probeer die smoothing (TransformSmoothParameters, staat ergens in MainWindow.xaml.cs) ook in de Kinect Explorer te krijgen, maar ik weet niet goed hoe/waar ik dat moet doen. Ik ben nog niet zo bekend/ervaren met dit alles helaas.
Idealiter heb ik graag dit:
- Kinect Explorer aanpassen zodat de skeleton gesmoothed wordt als bij Shape Game
- Kinect Explorer uitbreiden zodat de coördinaten verstuurd worden, het liefst mbv node.js zoals beschreven op de website die ik hierboven gelinked heb
- alleen de polscoördinaten (links & rechts) zijn in principe genoeg, liefst van 2 spelers
- de coördinaten kan ik met javascript ophalen en vervolgens gebruiken voor de besturing van m'n game, ernaast draai ik dan de Kinect Explorer zodat je jezelf ziet in de video (dan zie je of je goed staat) en kun je de tilt van de camera aanpassen.
Ik heb al best veel voor elkaar/uitgezocht maar ik heb niet what it takes om het allemaal in elkaar te passen. Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken, helemaal omdat ik maar een paar dagen heb

, dus help is welkom

.