Midi behuizing met slede voor externe harddisk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378630

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede midi behuizing en wil graag gebruik maken van een voorziening waar ik een externe harddisk kan aansluiten boven op de behuizing. Ik zag dat bij een Medion pc (ahum...) en ik vond dat erg handig, maar heb tot nu toe niets gevonden.

Weten jullie een merk en wat is jullie ervaring/aanbeveling.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341927

Hoe bedoel je dat? Dat de behuizing boven op een usb aansluiting heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Mertens
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 17:23
ik denk dat je deze bedoeld
CM 690 Advanced II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-06 14:09
In de Antec 200 kan ook een externe drive worden ingeschoven, zoek je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:25

thommich

Belg

Die Medion's gebruiken voor zover ik weet een eigen interface, zodat je die enkel kan gebruiken met een Medion harde schijf.

Bij de Medion externe HD's wordt een soort "adapter" geleverd die de stroom en USB-taak overneemt:

Afbeeldingslocatie: http://medion.scene7.com/is/image/Medion/20033522_PIC-H_Dfront?$DETAIL1$

De beste oplossing is dus voor een interne schijf de CM 690 Advanced II, en voor externe schijven een eSata kabeltje gebruiken...

[ Voor 27% gewijzigd door thommich op 03-12-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:34

Dark

who tweaked the light?

anders zoiets: pricewatch: Antec Easy SATA Hot Swap Hard Drive Caddy past in elk 5.25" vak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378630

Topicstarter
Dank jullie wel voor je reactie. Ik zoek inderdaad zo'n verbinding als met die adapter zoals thommich laat zien. Ik heb twee externe schijven van Medion die ik in zijn geheel boven in de slede wil doen, zoals bij Medion, maar als dat specifiek is voor Medion, dan hoeft dat niet.
Is er niet iets als een universeel systeem (los van een eSata kabeltje)?
Pagina: 1