Afkoopsom betalen vanwege 1 maand 'Eindeloos online' van Hi.

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:34
Afgelopen sepetember een samsung galaxy s bestelt bij de Phone house. Ik had een Hi abonnement (sim Only)

Het voordeligst was om over te stappen naar Vodafone aldus de Phone house. Nummerbehoud aangegeven.

Bij de Phone House zei men dat de telefoon waarschijnlijk eerder geleverd zou worden dan dat de nummerportering gerealiseerd is.

Via Hi had ik geen databundel om te internetten. Ik kreeg een tip van hun om zodra ik mijn telefoon binnen zou krijgen te kiezen voor Hi eindeloos online. Kosten 9,95 per maand. Een stuk goedkoper als internetten met huidige Hi abonnement.

Eind oktober kon ik mijn simkaart van vodafone gebruiken. Nummerportering door hun gedaan.

Nu kijk ik bij mijn laatste rekening van Hi en zie dat ik ruim 92 euro moet betalen wegens Voortijdige opzegging GPRS en een afkoopsom moet betalen voor vroegtijdig beeindigen.

Is hier nog onderuit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat vertelde de klantenservice je toen je dat vroeg? Hoe heb je Hi Eindeloos Online aangevraagd?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23
Wie heeft Eindeloos Online erbij gezet? De klantenservice van Hi? Laatst ook zoiets meegemaakt, in het aansluitsysteem van KPN (Hi) kun je Eindeloos Online aanzetten met een maandcontract of met een jaarcontract. In het geval wat ik meemaakte had de klantenservice per ongeluk de jaaroptie aangevinkt. 1 belletje met de klantenservice en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
RobbertC schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:44:
Wie heeft Eindeloos Online erbij gezet? De klantenservice van Hi? Laatst ook zoiets meegemaakt, in het aansluitsysteem van KPN (Hi) kun je Eindeloos Online aanzetten met een maandcontract of met een jaarcontract. In het geval wat ik meemaakte had de klantenservice per ongeluk de jaaroptie aangevinkt. 1 belletje met de klantenservice en het was opgelost.
Tsurany schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:42:
Wat vertelde de klantenservice je toen je dat vroeg? Hoe heb je Hi Eindeloos Online aangevraagd?
Ik heb via een sms dit kunnen inschakelen. Heb nog geen klantenservice gesproken. Zal wel weer een 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld' worden waarbij de teller oploopt.

Aanmelden Hi Eindeloos Online
Sms "ONLINE AAN" naar 1266

[ Voor 23% gewijzigd door Yazoo op 02-12-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En wat zei de klantenservice? Geedit zie ik.

En bel nou gewoon eens de klanteservice luilak, waarom denk je toch dat wij alles weten en voor je gaan oplossen als je zelf verdorie te lui bent de klanteservice te bellen. Aan ons vragen of je er onderuit kan komen terwijl de klantenservice dit misschien wel in een paar minuten kan oplossen. Kunnen zij het niet voor je regelen? Kom dan pas terug.

Ik sta bij Hi nooit meer dan een paar minuten in de wacht, maar volgens mij heb je niet eens de moeite gedaan om 1200 in je telefoon in te toetsen.

[ Voor 90% gewijzigd door Tsurany op 02-12-2010 23:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
-edit niet gelezen-

Met SMS geactiveerd dus. Geen idee hoe dat werkt. Stond hier net een verhaal over de winkel en contraten enzo, nvm.

[ Voor 73% gewijzigd door Skann op 02-12-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zult toch echt hiervoor eerst de klantenservice van Hi moeten bellen. Doe dat dus eerst, en post hier dan pas weer. GoT is namelijk geen helpdesk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
Tsurany schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:24:
En wat zei de klantenservice? Geedit zie ik.

En bel nou gewoon eens de klanteservice luilak, waarom denk je toch dat wij alles weten en voor je gaan oplossen als je zelf verdorie te lui bent de klanteservice te bellen. Aan ons vragen of je er onderuit kan komen terwijl de klantenservice dit misschien wel in een paar minuten kan oplossen. Kunnen zij het niet voor je regelen? Kom dan pas terug.

Ik sta bij Hi nooit meer dan een paar minuten in de wacht, maar volgens mij heb je niet eens de moeite gedaan om 1200 in je telefoon in te toetsen.
Ben niet te beroerd te bellen. Heb alleen slechte ervaringen met helpdesken. Met name het in de wacht staan en de juiste persoon aan de lijn krijgen. Ik ga er niet van uit dat jullie alles weten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar het überhaupt al geprobeerd? En je snapt dat wij de administratie van Hi niet kunnen inzien? Wij kunnen de bedragen niet aanpassen en wij kunnen het teveel betaalde bedrag niet terugstorten.
Daar heb je de klantenservice voor (en het hele gebeuren wat daarachter zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yazoo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:41:
...
Is hier nog onderuit te komen?
Kun je een ja of een nee antwoord op krijgen lijkt mij.

Wat wil je horen? Nee? Hoef je de vervelende helpdesk ook niet te bellen, betalen met die hap.
Als je een ja wilt horen, wat verwacht je nog van ons dan dat we kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Yazoo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:38:
[...]

Ben niet te beroerd te bellen. Heb alleen slechte ervaringen met helpdesken. Met name het in de wacht staan en de juiste persoon aan de lijn krijgen. Ik ga er niet van uit dat jullie alles weten. :O
Sorry, maar ik ga je ook op GoT in de wacht zetten. Zoals je in Het algemeen beleid kan lezen verwachten we eigen initiatief in een topicstart. Het bellen van de helpdesk is, in dergelijke gevallen, het minste wat je kan doen. Dit topic gaat dus op slot. Zodra je de helpdesk gebeld hebt en zelf geprobeerd hebt om met hen het probleem op te lossen kun je opnieuw een topic openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.