GTA Triology for Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte ingescheeuwde Tweakers,

Ik had een paar maanden geleden gelezen dat Rockstar Games de Triology (GTA: III, GTA: Vice City, GTA: San Andreas). Nou is het bijna het einde van het jaar, en nu zie ik nog steeds geen officiele uitgave en dat vind ik zeer jammer. Ik heb op mijn Windows-rig GTA III, Vice City & San Andreas doodgespeeld, ik mis het eigenlijk een beetje op mijn Mac. Heeft iemand meer informatie? Ik kan op internet niks vinden...

Bron: http://www.onemorething.n...rand-theft-auto-naar-mac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik zat er tot voor kort ook wel op te wachten. Ik kreeg bij de aankondiging gelijk weer zin om al die delen te gaan spelen. Games werken prima via Steam op de Mac dus ik was er wel enthousiast over. Maar nu wilde ik me voor games niet beperken en als ik een game wil spelen start ik Windows op via Boot Camp. Werkt perfect, ik kan nu ook meer uit mijn machine halen. :)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Zojuist bekend gemaakt, via Telegraaf;

GTA III naar de Mac !!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Een quote is handiger:
Vanaf 18 augustus is GTA III te downloaden en op 25 augustus en 1 september worden Vice City en San Andreas uitgegeven.
Ik weet nog niet of ik ze alledrie ga kopen maar sowieso wel 1 van de drie. :D

Ghehe

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ghehe schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:09:
Een quote is handiger:

[...]

Ik weet nog niet of ik ze alledrie ga kopen maar sowieso wel 1 van de drie. :D

Ghehe
Jups, deel 1 zal vanavond op mijn iMac staan :).

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Ik zal in ieder geval GTA San Andreas kopen.
Zijn de andere delen net zo buggy en geflipt??

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Haha vet! Heb toch nog 30eu over van mn 75eu studententegoed :9
Misschien later ook san andreas en vice city, puur voor het nostalgische gevoel. en omdat t stiekem toch nog wel vet is haha

Verwijderd

Nice, voor mij wordt het dan GTA VC. Tenzij ze er enorme prijzen voor gaan vragen.

• Scirocco
  • Laatst online: 02-04-2023
Net ff GTAIII gespeelt, best grappig weer haha
Loopt trouwens best soepel op mn MBP @ 1680*1050, alleen de fans doen zo'n 6000rpm ofso.. Maar dat is ook bij CoD4

[ Voor 55% gewijzigd door Scirocco op 18-08-2011 17:34 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:04
Thanks !!!, dit had ik gemist maar ben de game inmiddels aan het downloaden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:17
Ik wacht nog even op Vice City. Hoewel GTA III natuurlijk ook erg vet is.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• VeeGee
  • Laatst online: 10:25
Ze zijn al wel een tijdje te kopen en te downloaden op gametreemac (ook VC en San Andreas), het is alleen nieuws dat ze nu stuk voor stuk in de App Store komen :)

[ Voor 8% gewijzigd door VeeGee op 18-08-2011 20:51 ]

• bn326160
  • Laatst online: 15-09 23:19
Ik had er ook al niets meer over gehoord, eindelijk. :)
Hmm, ik heb beide op PC gekocht.. Beetje dubbel gevoel om opnieuw te betalen voor mac.

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Gamersgate kun je GTA IV, GTA San Andreas, GTA Vice City al langer kopen.

Waarom zou je dan GTA III kopen eigenlijk? Of is GTA III toch beter qua gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 14:35
Werkt dit spel goed op een iMac 27'' 2011?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Cum Grano Salis schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:40:
Op mijn iMac 2011 21.5" werkt ie als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:32

Saninl

freddyathlon schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:45:
[...]

Op mijn iMac 2011 21.5" werkt ie als een trein!
Op mijn Lion werkt het gewoon niet. (GTA SA dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saninl schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:36:
[...]
Op mijn Lion werkt het gewoon niet. (GTA SA dan)
GTA SA werkte bij mij gewoon goed op Lion. Behalve dat ik tijdens het opstarten vijf keer op de spatiebalk moest drukken om voorbij het NVidia logo te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Leuk dit, ik ga voor Vice City op m'n iMac 24". Ik heb dit spel vroeger helemaal grijs gespeeld. _/-\o_ Destijds nog op de PC. De complete trilogie staat trouwens ook in de Apple store: http://store.apple.com/nl...=MjAyOTY2NzY&s=topSellers

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

Bushalte schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:45:
Leuk dit, ik ga voor Vice City op m'n iMac 24". Ik heb dit spel vroeger helemaal grijs gespeeld. _/-\o_ Destijds nog op de PC. De complete trilogie staat trouwens ook in de Apple store: http://store.apple.com/nl...=MjAyOTY2NzY&s=topSellers
Daar is ie toch nog best duur. Als je alles lost koopt via Gamersgate ben je goedkoper uit.
http://www.gamersgate.com/games?prio=relevance&q=gta

Welk deel is volgens jullie het leukst? Misschien dat ik wel een GTA aan wil schaffen, maar allemaal vind ik niet nodig. Je kunt ze toch niet allemaal tegelijk spelen..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 08:08 ]

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vice City heeft de meeste sfeer en is mij het best bijgebleven, San Andreas is het meest uitgebreid.

[ Voor 18% gewijzigd door Ronwiel op 25-08-2011 09:28 ]

• Bushalte
ronwiel schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:27:
Vice City heeft de meeste sfeer en is mij het best bijgebleven, San Andreas is het meest uitgebreid.
Yep vind ik ook. Daarom ga ik voor Vice City, die sfeer sprak mij erg aan. :P

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:07:
[...]

Daar is ie toch nog best duur. Als je alles lost koopt via Gamersgate ben je goedkoper uit.
http://www.gamersgate.com/games?prio=relevance&q=gta

Welk deel is volgens jullie het leukst? Misschien dat ik wel een GTA aan wil schaffen, maar allemaal vind ik niet nodig. Je kunt ze toch niet allemaal tegelijk spelen..
GTA San Andreas voor de Mac zojuist gekocht voor € 8.99.
http://www.gamesload.nl/g...n-andreas-mac-738443.html

Dat kun je toch geen buil aan vallen dacht ik zo.

• Bushalte
Ik heb Vice City net gekocht. Leuk om weer te spelen, dat is echt lang geleden. :)
Wel is er iets mis in het geluid, een rare brom in de cutscenes.

• Froggle
  • Laatst online: 08:17
Bushalte schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:08:
Ik heb Vice City net gekocht. Leuk om weer te spelen, dat is echt lang geleden. :)
Wel is er iets mis in het geluid, een rare brom in de cutscenes.
Zelfde probleem hier. Maar dat merkte ik ook al op in GTA3.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Bossie
Ik heb GTAIII gehaald in de Apple store, maar volgens mij heb ik SA nooit gespeeld.
Tijd om deze ook maar te gaan halen d8 ik zo ^^

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 14:40
Zijn Cider ports hoor, kan het je niet aanraden. Kak performance en veel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wolfos schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:20:
Zijn Cider ports hoor, kan het je niet aanraden. Kak performance en veel bugs.
Valt hardstikke mee, bij mij werkt Cider perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Voor die paar euro's vind ik het wel prima. Leuk om weer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Ik heb GTA:SA gekocht in de app store. Maar het spel loopt lang niet soepel op mijn 15 inch MBP uit 2010. Zelfs op de laagste settings is het niet 100% vloeiend. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 19-09 11:11
Hmm, hier ook GTA:SA gekocht. Maar het heeft toch niet die charme van weleer. Graphics zijn toch anders op een 27 inch scherm :P Ook flikkert er constant iets boven in beeld. Menu is ook niet te bedienen met de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 14:40
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:08:
[...]

Valt hardstikke mee, bij mij werkt Cider perfect!
Laat ik het zo zeggen, bedrijven die Cider gebruiken voor ports mogen van mij die ports in hun reet steken. Het is lui en slecht gedrag. Dan speel ik het wel via Wine, maar ik ga niet betalen voor een slechte port die ik zelf ook nog wel had kunnen doen (zonder source code).

Daarnaast is Transgaming echt een extreem kutbedrijf die hun (maandelijks betalende!) klanten zonder bericht in de steek liet met Cedega dus als je daar je geld aan wilt geven, fijn, maar ik zou het liever illegaal downloaden dan een cent naar zo'n bedrijf te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Irrilian schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:58:
Ik heb GTA:SA gekocht in de app store. Maar het spel loopt lang niet soepel op mijn 15 inch MBP uit 2010. Zelfs op de laagste settings is het niet 100% vloeiend. Hebben jullie hier ook last van?
Heb er ook last van, maak geregeld mee dat hij even voor 1 sec blijft haperen. Verder gewoon nice om deze game weer eens te spelen (cheats ftw!) :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Bij mij is het ook tussen die hangende frames niet veel soeps. Ik heb contact gezocht met rockstar support, eens kijken wat die gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:11
Performance is idd om te huilen.. ik snap heus wel dat die NVIDIA GeForce 9400M 256 MB geen topper is uit mijn medio 2009 MacBook Pro, maar San Andreas draaide een stuk beter op mijn pc uit 2002 met een GeForce 4 MX 64 MB graka destijds.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Platypussy schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:26:
Performance is idd om te huilen.. ik snap heus wel dat die NVIDIA GeForce 9400M 256 MB geen topper is uit mijn medio 2009 MacBook Pro, maar San Andreas draaide een stuk beter op mijn pc uit 2002 met een GeForce 4 MX 64 MB graka destijds.. :|
Ik had die 9400M in mijn vorige acer laptopje, en daar draaide SA echt prima op!

Ik heb inmiddels een reactie van rockstar support:
Hi Jasper

Based on extensive testing, Intel suggests using the following game settings for an optimal experience on this game.

http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-028229.htm

Options - Display Setup - Advanced:

Draw Distance = 100% (16 bars)
Frame Limiter = Off
Widescreen = Off
Visual FX Quality = High
MIP Mapping = On
Anti Aliasing = Off
Resolution = 1600x1200x32

Note: Using the latest version of the Intel® graphics driver is recommended. These can be installed from http://www.intel.com/p/en_US/support/detect/graphics

Kind regards
Nou daar hebben we dus niets aan. :')

Ik heb de instellingen natuurlijk allang geprobeerd en dat maakt bij mij geen verschil.

Eens kijken waar ze nog meer mee op de proppen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Irrilian schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:59:
Bij mij is het ook tussen die hangende frames niet veel soeps. Ik heb contact gezocht met rockstar support, eens kijken wat die gaan zeggen.
Hetzelfde hier, mbp pro 13" 2010.
De appstore staat ook vol met comments over dit issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Laatst online: 07:46
Platypussy schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:26:
Performance is idd om te huilen.. ik snap heus wel dat die NVIDIA GeForce 9400M 256 MB geen topper is uit mijn medio 2009 MacBook Pro
Ik heb dezelfde macbook pro en ook hier hangt het beeld vaak, wordt er lastig speelbaar door. Verder wordt de macbook pro erg warm en draaien de fans op volle toeren. Ik heb ook al 2x een crash gehad van t spel... Beetje jammer dit en ik hoop dat er snel iets aan gedaan wordt door Rockstar! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:40:
Ik heb vanmiddag ook SA in de app store gekocht, maar niet helemaal tevree.

Zowel op mijn beide macs werkt het niet vloeiend

Om de 8 seconden hapert die even voor 1 seconde waar ik me mateloos aan erger, hoe is dit op te lossen?

Dit zijn de specificaties:
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/2136/schermafbeelding2011090.png
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/2136/schermafbeelding2011090.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde. Regelmatig even haperen.
Verder draait ie prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
rbrouwers123 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:08:
[...]

Om de 8 seconden hapert die even voor 1 seconde waar ik me mateloos aan erger, hoe is dit op te lossen?

[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ver ik weet is dit op dit moment niet op te lossen. Als je in de amerikaanse appstore kijkt zie je dat er heel veel mensen zijn met dit specifieke framerate probleem en framerate problemen in het algemeen.

Het lijkt er op dat we moeten wachten op een update van rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
rbrouwers123 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:08:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Als op deze systemen het spel ook al niet soepel draait, op wat voor Mac hebben ze bij Rockstar dan in vredesnaam zitten testen waarbij deze problemen niet optraden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Platypussy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:54:
[...]

Als op deze systemen het spel ook al niet soepel draait, op wat voor Mac hebben ze bij Rockstar dan in vredesnaam zitten testen waarbij deze problemen niet optraden? :/
Als ik kijk naar de hoeveelheid mensen dat deze problemen heeft, betwijfel ik of ze überhaupt wel iets getest hebben bij rockstar. Het is echt een waardeloze release. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Irrilian schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:35:
[...]

Als ik kijk naar de hoeveelheid mensen dat deze problemen heeft, betwijfel ik of ze überhaupt wel iets getest hebben bij rockstar. Het is echt een waardeloze release. :(
./agreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 00:23
Vice City speelt daarentegen wel gewoon heerlijk weg zonder happeringen. Hopelijk snel een update voor SA.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Is er inmiddels als iets bekend over een update / fix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
TLRnZ schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:15:
Is er inmiddels als iets bekend over een update / fix ?
Zover ik weet niet. Ik heb net weer een email van Rockstar beantwoord waarin ze vroegen om een system information file. Ik heb ze gewezen op hoeveel mensen dit probleem hebben. Ze hebben geen toezeggingen gedaan, maar zijn de problemen aan het onderzoeken.

Update: Nieuwe respons van rockstar:
Thanks for the file. We are checking out players' hardware and software setups to see what could be happening on a small number of systems.

Please subscribe to the following article to receive automatic email updates as soon as we know more.

http://support.rockstarga...ng-in-gta-trilogy-for-mac

R*

[ Voor 33% gewijzigd door Irrilian op 14-09-2011 14:16 ]

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hoe zit het met de controller opties ? Spelen jullie simpelweg met muis en toetsenbord, of ondersteund de game bijvoorbeeld ook configuratie met de bedrade PS3 controller ?

Op welke resolutie spelen de iMac bezitters onder ons de game ? Indien het 2560 x 1440 is, helpt het om de game op 720p te spelen om zo de haperingen te voorkomen ?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Irrilian
Destianto schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:15:
Hoe zit het met de controller opties ? Spelen jullie simpelweg met muis en toetsenbord, of ondersteund de game bijvoorbeeld ook configuratie met de bedrade PS3 controller ?

Op welke resolutie spelen de iMac bezitters onder ons de game ? Indien het 2560 x 1440 is, helpt het om de game op 720p te spelen om zo de haperingen te voorkomen ?
Ik speel gewoon met logitech muis en toetsenbord. Tenminste, dat zou ik doen als de game überhaupt speelbaar was.

Ik heb geen iMac, maar ik heb nog nergens gelezen dat het probleem met welke instellingen dan ook kan worden opgelost (inclusief resolutie).

• Bossie
De problemen doen zich bij mij voor op 1920x1080p met max settings en op 640x480 met low settings.
Het issue is "waarschijnlijk" niet gekoppeld aan de graphic settings.

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Ik heb net Vice City op mijn MacBook Pro (13 inch, early 2011, 2,3 GHz i5, 4GB RAM) geïnstalleerd en draait prima. Ik kan alleen de resolutie van het spel niet aanpassen...? Deze staat vast op 640*480.

Iemand die dit herkent?

• Irrilian
nielsgaastra schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:38:
Ik heb net Vice City op mijn MacBook Pro (13 inch, early 2011, 2,3 GHz i5, 4GB RAM) geïnstalleerd en draait prima. Ik kan alleen de resolutie van het spel niet aanpassen...? Deze staat vast op 640*480.

Iemand die dit herkent?
Kan je in het menu naar de resolutie toe? Probeer eens op enter te drukken als je de resolutie geselecteerd hebt.

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Ah, dat was dus de oplossing. Met de muis werkte het niet. Thnx

• Platypussy
Bij Rockstar hebben ze inmiddels nog steeds geen oplossing voor de performanceproblemen bij GTA 3: San Andreas. Ze zijn wel heel actief in het reageren via hun bugtracker, daarover niets dan lof. Ze gaan nu het spel naar me opsturen op dvd om te kijken of die versie wel goed draait; ik ben benieuwd!

• Irrilian
Platypussy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:57:
Bij Rockstar hebben ze inmiddels nog steeds geen oplossing voor de performanceproblemen bij GTA 3: San Andreas. Ze zijn wel heel actief in het reageren via hun bugtracker, daarover niets dan lof. Ze gaan nu het spel naar me opsturen op dvd om te kijken of die versie wel goed draait; ik ben benieuwd!
Oh dat is sjiek geregeld, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Het klinkt in ieder geval goed, rockstar neemt ons serieus.

• Bossie
Tja, betalen voor een niet juist werkende game.

De klant serieus nemen is het minste wat Rockstar kan doen, de koop ongedaan kunnen maken via de App store was de enige juiste optie geweest.

Anyway, hopelijk is SA gefixed voordat ik Vice City uitgespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Rockstar gaat mij nu ook een versie van GTA: SA op disc sturen, omdat ze denken dat dat het probleem verhelpt. Ik ben zeer benieuwd.

• Platypussy
Heb gisteren de versie op dvd ontvangen van Rockstar; aangenaam verrast bleek het de hele GTA III trilogie te zijn ipv alleen GTA III San Andreas. Erg netjes van ze. De dvd versie van SA loopt zoals het hoort, gewoon soepel zonder stotterende graphics. Ik heb mijn bevinding teruggekoppeld naar Rockstar, hopelijk helpt het hen bij het oplossen van het probleem bij de download versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Laatst online: 07:46
Platypussy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:25:
Heb gisteren de versie op dvd ontvangen van Rockstar; aangenaam verrast bleek het de hele GTA III trilogie te zijn ipv alleen GTA III San Andreas. Erg netjes van ze. De dvd versie van SA loopt zoals het hoort, gewoon soepel zonder stotterende graphics. Ik heb mijn bevinding teruggekoppeld naar Rockstar, hopelijk helpt het hen bij het oplossen van het probleem bij de download versie.
hoe heb je dit voor mekaar gekregen, want ik ben hier ook zeer in geinteresseerd. De download versie werkt echt op mijn zenuwen momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Platypussy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:25:
Ik ben zeer blij dit te horen! Hopelijk zit mijn DVD dan snel in de bus. Het is netjes dat het de hele trilogie is, jammer dat ik vice city al gekocht had in de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:31
hallo,

Hoe hebben jullie geregeld om gta SA op een DVD te krijgen?
Heb zelf het probleem van vastlopen en traagheid ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Volgens de app-store is er nog steeds geen update :(
Hoe is het aanvragen van de dvd voor de anderen hier gegaan? (hoe lang totdat de dvd op de deurmat ligt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 19-09 11:11
Klinkt hoopgevend dan. Heb GTA-SA wel gekocht in de store, maar speel het maar niet meer. Het speelt gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Update :)

Brad L, Jan-12 15:32 (EST):
Hello <myname>,

Apologies, both for the inconvenience this has caused and for the delayed response.

There has been an issue that some players have experienced with the App Store version of San Andreas where, as you mentioned, the game stutters every 15 seconds or so. Basically, what is happening is that the game is repeatedly stopping to check its registration information. This has not been an issue with the disc version of the game from what we have seen.

If you could send some proof of purchase information, I will see what I can do about having a disc version sent to you, if you'd like. We would also need your shipping address.

In your particular case, since it is an online purchase and there is no "receipt", if you could submit screen captures of your order confirmation email from apple, or a screen shot of your itunes account reflecting your San Andreas purchase, that should suffice for proof of purchase.

Again, apologies for the inconvenience.

Best Regards,

Brad L
R*

---
Today i got another update stating that i can expect the game to be delivered within 3 weeks.
More important they found the root cause but since theyre sending a physicial disc version i guess they can't resolve it :(

Pagina: 1